במשטרה בודקים תלונה על פעוטה שנקשרה לכיסא במעון בצפון

לידי החוקרים הגיעה תמונה מלפני כשנתיים אשר מחזקת את הטענות. המשטרה אישרה את קיום התלונה ומסרה כי עובדות תושאלו. עם זאת, כולן דחו את הטענה בדבר אלימות במקום

המעון ביישוב בצפון בו קשורה פעוטה לכיסא
המעון ביישוב בצפון בו קשורה פעוטה לכיסא | צילום: חדשות 13

חוקרי משטרה בודקים תלונה על כך שפעוטה נקשרה לכיסא במעון ביישוב בצפון. לידי המשטרה הגיעה תמונה מלפני כשנתיים שצולמה באותו מעון ומחזקת את הטענות נגד המקום. במשטרה אישרו את קיום התלונה ומסרו כי עובדות הקשורות למעון, בעבר ובהווה, תושאלו. עם זאת, עד כה כל המתושאלים דחו את הטענה שיש או הייתה אלימות במקום.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

"הגננת בי-ם התעללה בילדים בכורים – וניצלה את תמימות ההורים"

חשד: סב ביצע מעשים מגונים בשלוש נכדותיו הקטינות במשך שנה

"זועקים את זעקת הילדים": מאות הורים הפגינו בכיכר רבין

המעון ביישוב בצפון בו קשורה פעוטה לכיסא
המעון ביישוב בצפון בו קשורה פעוטה לכיסא | צילום: חדשות 13

אתמול פורסם בחדשות 13 כי המשטרה בודקת בימים אלה תלונה נוספת שהוגשה נגד סייעת שעובדת בצהרון בראש העין, בגין התעללות בילד בן שש. לפי התלונה, שהגישה אמו של הילד, בשבוע שעבר הסייעת היכתה את בן השש, גררה אותו על הרצפה לעבר תחנת אוטובוס סמוכה וצעקה עליו. הילד סיפר את המקרה להוריו. במקביל, ילדים נוספים שנכחו בצהרון סיפר על האירוע להורים שלהם.

מעיריית ראש העין נמסר: "הסייעת הושעתה עם היוודע הנושא. הנהלת הצהרון שוחחה עם ההורים והם קיבלו החזר כספי. נכון לעכשיו הנושא בבדיקת המשטרה".

כמו כן, מעצרה של המטפלת כוכבית היצקלמז, החשודה בעשרה מקרי התעללות בגן בירושלים, הוארך בחמישה ימים נוספים. הורי הילדים הגיעו לדיון, והתעמתו עם בני המשפחה של היצקלמז.

כוכבית היצקלמז בבית המשפט
כוכבית היצקלמז בבית המשפט | צילום: חדשות 13

לפני כשבוע, כזכור, הובאה כרמל מעודה, "הגננת המתעללת" מראש העין, נגדה הוגש כתב אישום חמור בגין 18 מקרים, הובאה לדיון בבית המשפט, שבמהלכו צעקו ההורים על הנאשמת והטיחו בה קללות. פרקליטה של מעודה אמר בדיון: "היא כשירה לעמוד לדין, אבל בזמן ביצוע המעשה לא הייתה מודעת למעשיה".