נאנסה ע"י הוריה ונלחמה להשיג צדק: "רוצה להיות דוגמה לאחרות"

האישה שהוריה מואשמים שאנסו אותה והתעללו בה מינית במשך 13 שנים סיפרה בריאיון ל"חדשות היום" על התחושות הקשות, על התנהלות המשטרה - ועל ההקלה עם הגשת כתב האישום. "לא נלחמתי סתם אלא כדי שהצדק יצא לאור, מקווה להתקדם קדימה"

זמן צפייה: 04:08

א', 36, נאנסה על ידי הוריה במשך שנים. בריאיון ל"חדשות היום" (שלישי) היא סיפרה על התחושות הקשות שליוו אותה במשך שנים, מאז הייתה בת 17, על ההריונות והתינוקת שנולדה ונפטרה לאחר תשעה חודשים, ועל ההקלה המלווה במועקה כעת, לאחר שהוגש נגד ההורים שהתעללו בה כתב אישום.

"זו סיטואציה לא פשוטה", אמרה א' בריאיון, "חיכיתי כל כך הרבה זמן להגשת כתב האישום, וכשזה הגיע זה הציף המון פחדים, חרדות, חששות וחוסר שקט. אבל בתוך כל זה אני מאושרת שהסיפור הגיע לכתב אישום". היא סיפרה שעד גיל 17 היא לא זוכרת שום דבר חריג, ושחייתה חיים רגילים. אולם, כפי שעולה מכתב האישום, "מהיום בו חגגה המתלוננת את יום הולדתה ה-17, ועד שנת 2016, ביצע בה הנאשם עבירות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים, בהזדמנויות רבות ובמקומות שונים שלא בהסכמתה החופשית ותוך ניצול מצב שמנע ממנה לתת הסכמה חופשית".

"אני זוכרת את הפחד ואת השיתוק", היא סיפרה על אותה תקופה שבה מעשי הזוועות החלו, "אני זוכרת את אי-ההבנה בכלל". כתוצאה מעבירות המין, היא הרתה פעמיים. ההריון הראשון הסתיים בלידת תינוקת שסבלה מבעיות רפואיות רבות ונפטרה כשמלאו לה תשעה חודשים. "הילדה נולדה עם הרבה מומים מולדים ומחלות", היא סיפרה, ואמרה שנקשרה אליה מאוד. "היה לי קשה להכיל שהיא חולה, לא פשוט כשיש לך ילד ואתה נקשר אליו ופתאום הוא נעלם לך מהחיים".

ההורים שהתעללו מינית בבתם
ההורים שהתעללו מינית בבתם

גם לאורך התקופה הזו, כאשר א' ילדה וחוותה דיכאון קשה במשך תשעת החודשים ולאחר מות התינוקת, עדיין נמשכו המעשים המזעזעים. " אני יכולה להגיד בכללי שמאוד קשה לי והיה לי לא פשוט עם ההתנהלות של המשטרה בסיפור הזה, אני שמחה שזה הגיע היום להגשת כתב אישום. לא נלחמתי סתם, נלחמתי כדי שהצדק ייצא לאור ואני עדיין נלחמת", אמרה א'.

הפרקליטות הגישה נגד הנאשם כתב אישום בעבירות מין במשפחה, אינוס, מעשים מגונים ומעשה סדום, ונגד הנאשמת הוגש כתב אישום בעבירות של אינוס, מעשה סדום, ומעשים מגונים. "כרגע חשוב לי שזה ימשיך לנוע קדימה", אמרה א' על התהליך המשפטי המתנהל מול הנאשמים. "אני מקווה לעבור את המשוכה הזאת בהצלחה, להתקדם הלאה, להראות לעצמי ולבנות אחרות שהדברים האלה משתלמים. ששוה לבוא, יחד עם כל הקושי הייאוש והתסכול, ולהגיד 'פגעו בי, אנסו אותי'. אני מקווה להיות דוגמה לאחרות, ולהצליח לשקם אחרות מהמקום הזה".