3 חודשי עבודות שירות לאביו של אייל גולן - שהטריד מינית צעירה

ביהמ"ש גזר את עונשו של דני ביטון, שתקף בת 20 שלקח טרמפ תוך שהוא מנסה לפתות אותה בעזרת ייחוסו לזמר. בנוסף, אביו של גולן ישלם פיצויים לקורבן. זאת, שנה בלבד לאחר ששוחרר מהכלא

זמן צפייה: 01:05

בית המשפט גזר היום (שלישי) שלושה חודשי עבודות שירות על דני ביטון, אביו של הזמן אייל גולן, שהודה במסגרת עסקת טיעון בהטרדה מינית של צעירה כבת 20, אותה לקח בטרמפ. זאת, כשנה בלבד לאחר ששוחרר ממאסר אותו ריצה בגין עבירות דומות.

ביטון הואשם תחילה במעשה מגונה, אך בסוף הודה כאמור בסעיף מופחת. על פי כתב האישום, ביטון ניסה לנצל את ייחוסו לזמר, והציע לצעירה כרטיסים להופעות של בנו – שיטה דומה לזו שבה נקט במהלך המעשים עליהם ריצה עונש מאסר. נוסף על כך, על ביטון נגזרו עשרה חודשים מאסר על תנאי, והוא ישלם פיצויים לקורבן, שלא העידה במשפט.

עוד בחדשות 13:

כיצד פעלה עיריית רמת גן לקידום עסק שבבעלות אביו של ראש העיר?

ממגש האוכל ועד ידית המושב: לכמה חיידקים אנו נחשפים בטיסות?

תלמידי ישיבה מקהילת ברלנד: "מי שפרסם הכתבה, שיבדוק את הכרית"

דני ביטון, אביו של אייל גולן בבית המשפט
דני ביטון, אביו של אייל גולן בבית המשפט

בנובמבר האחרון התיר בית המשפט העליון לפרסום כי בני פרץ, אמרגנו ושותפו של הזמר אייל גולן, נחקר באזהרה והיה חשוד בביצוע עבירות מין חמורות באחת המעריצות של הזמר המפורסם. החקירה התקיימה לפני שש שנים, במסגרת פרשת "משחקי חברה", והייתה אסורה בפרסום עד אז.

פרץ נחקר כחשוד בביצוע עבירות המין בנובמבר 2013, כשפרשת אייל גולן נחקרה בימ"ר תל אביב. בשונה מיתר החשודים שנחקרו בפרשה והדבר פורסם בכלי התקשורת, שמו של פרץ ושל חשוד נוסף שהוא קרוב משפחה של פרץ נאסרו לפרסום. גם עצם היותו של פרץ חשוד הוסתר מהציבור. פרץ הרבה להתראיין על הפרשה, הדף את כל החשדות נגד הזמר וטען כי הקטינות שסיפרו על יחסי מין עם הזמר ומקורביו הן שקרניות שבדו עלילה נגד גולן. תיק החקירה נגד פרץ נסגר מחוסר ראיות ולא הוגש נגדו כתב אישום.

ט', העדה המרכזית נגד פרץ, סיפרה בריאיון בלעדי לחדשות 13 על שהתרחש, לדבריה, בחדר המלון שאליו הגיעה במטרה לפגוש את הזמר הפופולרי. "קיבלתי טלפון מדני ביטון, אבא של אייל גולן, בסביבות עשר בבוקר", שחזרה ט'. "אמרו לי שנשלחת אלי מונית למלון קראון פלאזה, שאייל מחכה לי שם. הגעתי לשם, עליתי לחדר - ובני פתח את הדלת".

בני פרץ, האמרגן של אייל גולן
בני פרץ, האמרגן של אייל גולן | צילום: דף הפייסבוק:Eyal Golan-the one and only

באותה תקופה שכרו בני ואייל שתי סוויטות בקומה ה-20 של המלון, דלת מול דלת. "שאלתי אותו איפה אייל?", סיפרה. "הוא אמר לי שאייל קפץ למשרד, ויבוא עוד כמה דקות. ישבתי בסלון, הדלקתי סיגריה, הוא הלך, הביא לי כוס עם וודקה ואקסל, אחר כך הלך לחדר ואחרי כמה דקות קרא לי".

"הלכתי, וראיתי אותו בלי בגדים", המשיכה. "הוא ניגש אלי ואמר לי: 'שמעתי שאת אלופה', והתחיל לבקש ממני כל דברים, שיקרה בינינו אקט. אמרתי לו שאני לא רוצה והתרחקתי. הוא ניגש שוב, אמר: 'איך את לא מתביישת, לא מכבדת אותי'. הוא ממש העביר בי פחד. אחרי כמה שניות מצאתי את עצמי על המיטה כשהוא מעלי. הוא השתמש בממש בכוח. ברגע שזיהיתי שהוא מפסיק להפעיל כוח פשוט דחפתי אותו, רצתי מהר לבגדים, התלבשתי ופשוט ברחתי משם".