"הקצין המצלם" בחקירתו: "עשיתי דברים שלא מתקבלים על הדעת"

מקצין בכיר ואיש משפחה למופת לכאורה הפך סא"ל דן שרוני לנאשם בעבירות מין חמורות, לאחר שתיעד עשרות חיילות שלו במצבים אינטימיים. במשך כל התקופה ליווה רביב דרוקר את רעייתו, ובתוכנית גם ייחשפו לראשונה התמלילים מהחקירות שלו • צפו בהצצה לתחקיר "המקור"

זמן צפייה: 02:59

מקצין בכיר ואיש משפחה למופת לכאורה הפך סא"ל דן שרוני לנאשם בעבירות מין חמורות, לאחר שתיעד עשרות חיילות שלו במצבים אינטימיים. במשך כל התקופה הזו ליוו מצלמות "המקור" את יערית, רעייתו, ומחר בתוכנית שתשודר ברשת 13 ייחשפו לראשונה גם התמלילים מהחקירות שלו.

כשהוא הגיע לחקירה הוא שתק, סירב לשתף פעולה, ועשה לחוקרים חיים קשים עם הכניסה לכונן הקשיח שלו - מכיוון ששם היו כל התמונות וכל הראיות המפלילות נגדו. כשבסופו של דבר הוא הודה במעשיו ובכה בחדר החקירות, הוא הכחיש שהמוטיבציה שלו הייתה מינית, וטען כי רצה לדעת מה אנשים אומרים עליו ולראות אם פורצים לחדר.

יערית שרוני
יערית שרוני, אשתו של סגן אלוף דן שרוני שהואשם בעבירות מין | צילום: המקור

"יש את דן שהיה תמיד מצטיין בלימודים", סיפר שרוני לחוקריו על החיים הכפולים שניהל, "יש את דן שהפך להיות אבא ובעל, ובעל תואר שני בהצטיינות. למול זה - יש את דן שעשה מעשים כאלה נוראיים, באופן שלא מתקבל על הדעת". צפו בהצצה לתוכנית בווידאו בראש הכתבה.