"סכנה לשלום הציבור": המשטרה סגרה לשבועיים את "לחם חביתה"

אחרי שהבעלים ויקי עזרא הותקף שלוש פעמים תוך שבוע, כשבאחד המקרים אף הושלך רימון לעבר ביתו - המשטרה הוציאה צו סגירה לבית העסק למשך 15 ימים

לחם חביתה

המשטרה הוציאה היום (חמישי) צו סגירה לדוכן "לחם חביתה" בנתניה, ברקע המשך התקיפות נגד הבעלים ויקי עזרא, שהותקף שלוש פעמים בשבוע אחד.

מהמשטרה נמסר: "חוקרי נתניה פתחו לפני כשבוע בחקירת אירוע קטטה סמוך לעסק לממכר מזון באזור התעשיה החדש בנתניה, במסגרתו עצרו חשודים במעשה וכתב אישום הוגש נגדם לפני מספר ימים. על אף האמור, מספר ימים לאחר הקטטה הושלך רימון הלם לעבר העסק ושלשום הושלך רימון רסס לעבר ביתו של גורם הקשור למקום ולפיכך, במקביל לחקירה מואצת, ביצע היום מפקד התחנה שימוע לבעל המקום, בהתאם לסמכותו, לאחר שנמצא כי העסק מהווה סכנה לשלום הציבור ונקבע כי המקום ייסגר למשך 15 ימים".

לחם חביתה
ויקי עזרא בלחם חביתה | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של מני עזרא

ביום שלישי, רימון הושלך לעבר ביתו של עזרא. הפיצוץ גרם לשריפה, אותה כיבו לוחמי האש לאחר בדיקה כי אין לכודים בבית. באירוע לא היו נפגעים. המשטרה הודיעה כי מצאה שרידי אמל"ח במקום, וכי פתחה בנסיבות חקירת האירוע. עזרא אמר: "אני לא יודע מי נגד מי, לא מכיר אותם, אני לא יודע מי אלה בכלל. מה אני אגיד לך, אני לא יודע למה הם עשו את זה. מי שעשה לנו את זה שישא באחריות. השם ישמור אותם ושיחזיר אותם בתשובה מלאה, אני חושב שבורא עולם שומר עלי, אני לא חושש מכלום כי אם הייתי עושה משהו הייתי חושש, אבל אני לא עשיתי כלום".

כמו כן, לפני כשבוע וחצי עזרא ובנו הותקפו באגרופים ובמוט ברזל בנתניה. בהמשך לאירוע, שוטרי מחוז מרכז עצרו שלושה תושבי העיר נתניה - עומרי מיוסט (26), רועי בונקר (37) וגבי חנני (29). לדברי עזרא, התקיפה התרחשה על רקע ויכוח על חנייה בין בנו לתוקפים. מעצרם של השלושה הוארך בארבעה ימים.

לפי המשטרה, "במהלך הפעילות באזור התעשייה החדש בעיר, זיהו הבלשים שלושה חשודים שחלקם היו רעולי פנים, כשהם תוקפים באגרופים ובלום ברזל את בעל המקום ואת בנו". צוות הבלשים עצר כאמור את שלושת החשודים - תושבי העיר בני 27-38 - ובתום חקירתם נכלאו. הבוקר יובאו השלושה לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם".