לאחר שהפרה את תנאי השחרור: האישה שאיימה על בנט נחקרה שוב

פרסום ראשון: אילנה ספורטה חניה, שהורשעה בהסדר טיעון באיומים על ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, לאחר ששלחה לו ולמשפחתו כדור אקדח בדואר, המשיכה לפרסם פוסטים בעלי אופי בוטה ברשתות החברתיות למרות איסור שהוטל עליה. "הפרת תנאים חסרת רסן ומתמשכת"

זמן צפייה: 00:59

פרסום ראשון: אילנה ספורטה חניה, האישה שהורשעה באיומים על ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ושלחה למשפחתו מעטפה עם כדורי רובה, נחקרה שוב, כך פורסם הערב (חמישי) לראשונה במהדורה המרכזית.

בימים אלה ממתינה ספורטה חניה, תושבת אשקלון בת 66, לגזר דינה לאחר שהורשעה במסגרת הסדר טיעון באיומים כלפי רה"מ לשעבר בנט. היא הודתה ואף התנצלה, אך זה לא מפריע לה להפר את תנאי השחרור שלה, שכוללים איסור מוחלט להיכנס לרשתות החברתיות.

רק במהלך התקופה האחרונה היא פרסמה מאות פוסטים, בהם נכתב בין היתר "יועמ"שית בזויה", "אבישי רביב והשב"כ רצחו את רבין", ופוסטים נוספים אותם מגדירים בפרקליטות כ"הפרת תנאים חסרת רסן ומורא, מתמשכת, שיטתית ובוטה". בעקבות הפוסטים הללו היא נחקרה באזהרה, וכעת בפרקליטות דורשים לעצור אותה בפיקוח אלקטרוני מלא עד סיום ההליכים המשפטיים נגדה.

ציוץ שפרסמה אילנה ספורטה חניה בחשבון הטוויטר שלה
ציוץ שפרסמה אילנה ספורטה חניה בחשבון הטוויטר שלה

כזכור, ספורטה חניה הואשמה בסחיטה באיומים ונשיאת אמל"ח, לאחר ששלחה שני מכתבי איום, כאשר בראשון היה כתוב "זה הכדור שיפגע בבטן הרכה שלך נפתלי בנט ויפגע היישר ביוני בנט אם לא תתפטר", ובמכתב השני נכתב: "זה הכדור שיפגע וינטר את גילת שלך הנוכלת או אותך נפתלי בנט נוכל תתפטר עצה לך".

המכתב שנשלח לגילת בנט
המכתב שנשלח לגילת בנט

המכתב הראשון התקבל במכללת רעננה, בה עובדת מעת לעת גילת בנט, רעייתו של רה"מ לשעבר, והמכתב השני שמוען לבית המשפחה ברעננה התקבל ביחידת הבידוק במרכז המיון הארצי של דואר ישראל במודיעין. הראיות נגד ספורטה חניה כללו חוות דעת של גרפולוג, שקבע כי כתב ידה הוא זה שמופיע על המעטפה, וצילומי אבטחה ממשרדה, שם רואים אותה עם כפפות מכניסה דף לשקית.