אחרי רצח המנכ"ל: עיריית טירה הכריזה על שביתה

העירייה הכריזה על סגירת שעריה והודיעה כי שנת הלימודים הקרובה לא תיפתח, אחרי שעבד אלרחמן קשוע נורה למוות באירוע בו נפצעו גם חבר המועצה וחבר המועצה לשעבר. עוד נמסר בהודעה מטעם העירייה שהופסק התיאום עם המשטרה בעיר, וכי יומלץ לא להמשיך את הסכם השכירות של התחנה

זמן צפייה: 03:01

לאחר הרצח של מנכ"ל העירייה עבד אלרחמן קשוע אמש, עיריית טירה הודיעה היום (שלישי) כי היא סוגרת את שעריה ופותחת בשביתה פתוחה. עוד נמסר על הפסקת התיאום עם המשטרה ועל המלצה בפני מועצת העיר לא לחדש את הסכם השכירות של תחנת המשטרה בעיר. במסגרת השביתה לא תיפתח שנת הלימודים בעיר. בנוסף יתקיים כינוס חירום של מועצת העיר בכדי לעקוב אחר התפתחויות.

עבד אלרחמן קשוע, מנכ''ל עיריית טירה שנרצח
עבד אלרחמן קשוע, מנכ''ל עיריית טירה שנרצח

כאמור, מנכ"ל העירייה נורה למוות אתמול בעיר שבשרון, ובנוסף נפצעו באורח בינוני חבר המועצה וחבר המועצה לשעבר. צוותי מד"א שהגיעו לזירה פינו את הפצועים לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו של קשוע.

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, קיים הערכת מצב בזירה, בסיומה הטיל את החקירה על היחידה המרכזית המחוזית. הוא הדגיש כי החקירה מוצבת בראש סדר העדיפות המחוזי נוכח חומרת האירוע, בו נרצח בעל תפקיד ציבורי במוסד שלטוני, ולפיכך הנחה את הימ"ר לנהל את החקירה, לצד העצמת הפריסה המבצעית בעיר למען שלום הציבור.

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, בזירת הרצח בטירה
מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, בזירת הרצח בטירה | צילום: דוברות המשטרה

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מסר: "אני מבקש להשתתף בצער משפחתו של מנכ"ל עיריית טירה ושל תושבי העיר כולם ומחויב למאבק בארגוני הפשיעה ובהשתלטותם על תקציבי המדינה ברשויות המקומיות. אני קורא לראשי הרשויות במגזר הערבי לשיתוף פעולה ושילוב ידיים במאבק בארגוני הפשיעה ובכספים הלא מפוקחים. רק ככה ננצח את מכת המדינה".