הנרצח בנתיבות: עבריין שמזוהה עם ארגון הפשע של בני שלמה

לאחר ששוחרר ממאסר לפני כחמישה חודשים, ארנון בושרי נורה אתמול למוות. זאת, כחלק מקרב שליטה בין ארגוני הפשיעה בדרום. עורך דינו לשעבר של בושרי: "מצער, הוא החליט לחיות חיים נורמטיביים"

זירת האירוע בנתיבות
זירת האירוע בנתיבות | צילום: דוברות איחוד הצלה

הגבר שנורה אתמול (רביעי) למוות על ידי שני חשודים שהיו מחופשים לשוטרים הוא ארנון בושרי, המזוהה עם ארגון הפשע של בני שלמה. זאת, לאחר ששוחרר לפני כחמישה חודשים ממאסר בגין עבירות נשק, ועבר להתגורר בנתיבות. עו"ד נס בן נתן שייצג בעבר את בושרי אמר בתגובה לחיסול: "הצטערתי לשמוע את הבשורה הקשה. רק לפני חמישה חודשים השתחרר מהמאסר והחליט לחיות חיים שלווים ונורמטיביים".

מעשה הרצח הוא חלק מקרב שליטה שמתנהל בשבועות האחרונים בין ארגון הפשיעה של שלום דומרני לזה של בני שלמה, וזאת לקראת שחרורם הצפוי של השניים מהכלא בחודשים הקרובים. רק לפני כמה ימים נרצח שניר בוחבוט, שמזוהה עם ארגונו של דומרני. שניר נרצח ביריות בעיר אשקלון, חברו, אופיר ברנס, נפצע באורח קשה.

כאמור, אתמול בושרי כבן ה-50 נורה נורה למוות ברחוב כפר דרום בנתיבות. צוות מד"א שהגיע לזירה איתר את הגבר כשהוא שוכב ללא הכרה בחדר המדרגות של הבניין עם פציעות חודרות בגופו. לאחר ביצוע בדיקות רפואיות, הצוות נאלץ לקבוע את מותו. אשתו של הנרצח טענה כי שני אנשים מחופשים לשוטרים נכנסו אל ביתה, ירו בבעלה - ונמלטו מהמקום.

אחד השכנים סיפר לחדשות 13: "ראינו אותם נכנסים לבניין, הם עברו מבית לבית וחיפשו מישהו ואז שמענו יריות. לא היינו בטוחים שזה מפה. אחרי חצי דקה ראינו שני אנשים מחופשים לפקחים עירוניים עם כובעים ומסכות על הפנים. הם יצאו מהבניין כאילו לא קרה כלום ונעלמו".