אילת: חשד - צעירה נאנסה, 3 נעצרו

המשטרה בודקת חשד לאונס של צעירה באילת: החשוד המרכזי נעצר ואיתו שני חשודים נוספים, שלפי החשד נכחו בדירה בה בוצע המעשה - והקשר שלהם לאירוע נבדק

אישה, אילוסטרציה
אישה, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

המשטרה עצרה הבוקר (שישי) שלושה חשודים בחשד למעורבות באונס של בחורה צעירה באילת. על פי החשד הצעירה התארחה בדירה בעיר במהלך הלילה בה היו שלושת החשודים ואחד מהם אנס אותה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

במשטרה התקבל דיווח על צעירה שנראית נסערת ובוכייה. כוח משטרה שהגיע למקום הדיווח פגש את הצעירה והביא אותה בפני חוקרת לעבירות מין ואלימות, שם ככל הנראה סיפרה את אשר עבר עליה.

המשטרה עצרה את החשוד העיקרי במעשה ואת השניים הנוספים ששהו בדירה באותה עת והחלה לחקור את נסיבות האירוע.

לפני כחודש נעצרו שלושה חשודים, צעירים בשנות ה-20 לחייהם, בחשד שביצעו אונס קבוצתי בנערה בהרצליה. הצעירים שוחררו ממעצר לאחר שבפרקליטות הסבירו כי המתלוננת מסרה גרסה קצרה ומסרבת להתעמת עם החשודים בשל מצבה הנפשי הרעוע - דבר שמקשה על בניית תיק משפטי. המשטרה, מנגד, דרשה לשמור את החשודים במעצר.

בחודש שעבר הבהירה הפרקליטות כי חקירת האונס הקבוצתי עודנה נמשכת חרף שחרור החשודים. "בניגוד גמור לפרסומים שגויים ברשתות החברתיות ובחלק מכלי התקשורת, ברצוננו למסור כי אין החלטה לסגור את התיק שכונה בתקשורת 'האונס הקבוצתי בהרצליה'. כל טענה אחרת מטעה את הציבור", הובהר.

[brightcove_iframe video_id='9mivzak_vtr2_n20170609_v1' autoplay='0' credit='' desc='' kid='' duration='1929'']