שכנה שהייתה עדה לחיסול: "ניסו לחלץ את הנהג מהרכב הבוער"

שכנה שהייתה עדה לחיסול באשקלון והזעיקה את המשטרה משחזרת: "הרכב עלה באש, הדוורית ניסתה לעזור לו לצאת, זה היה מחזה מטורף, לא הפסקתי לרעוד"

עדי רואש מאשקלון שמעה את הפיצוץ העז של מטען החבלה שהוטמן ברכבו של עבריין מוכר למשטרה, שחוסל הלילה (שלישי) באשקלון סמוך לביתה. "ניסו לחלץ את הנהג מהרכב הבוער, זה היה מחזה מזעזע", סיפרה לחדשות 2 Online.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"היה פיצוץ מטורף קפצתי מהמיטה, הייתי בטוחה שזה נפילת רקטה", סיפרה. "קמתי וראיתי אור גדול בסלון, ראיתי את המכונית בוערת ואת הדוורית שניסתה לפתוח לו את הדלת כדי שיוכל לצאת ותוך כדי התקשרתי למשטרה. שעה אחרי לא הפסקתי לרעוד, במלחמה שהיו טילים לא הייתי כזאת מבוהלת. זו שכונה שקטה, ותיקה ועם אוכלוסיה מבוגרת".

כך נראה הרכב לאחר שבער
כך נראה הרכב לאחר שבער | צילום: דוברות המשטרה

לחדשות 2 נודע כי העבריין הוזהר על ידי המשטרה כי הוא יעד לחיסול ומנסים לפגוע בו. במהלך השנה האחרונה, במסגרת סכסוך של הנרצח עם ראש ארגון פשיעה, אשתו של אותו ראש ארגון פשיעה התלוננה במשטרה על כך שהנרצח מסתובב ליד ביתם ומאיים עליה. כמו כן, בשנה האחרונה היו מספר תקריות של איומים ששמו נקשר בהן.

עבריין מוכר למשטרה נרצח הלילה בפיצוץ עז של מטען חבלה שהוטמן ברכבו. מדובר ביעד מודיעיני בכיר שהיה מעורב בפרשה מוכרת בדרום בשנים האחרונות. על זהות הקורבן ופרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום. מדובר במקרה דומה שני תוך פחות משבועיים, לאחר חיסולו של העבריין אנטון רומן שנרצח ברחובות, למרות שהיה תחת מעקב המשטרה.

היעד שחוסל היה יעד מודיעיני חשוב במשטרה
היעד שחוסל היה יעד מודיעיני חשוב במשטרה | צילום: מתוך ''עובדה''

במשטרה ידעו שיש מי שמנסה לפגוע בעבריין והוא מסוכסך עם עבריין בכיר אחר, ולמרות זאת הצליחו אלמונים לחסל אותו. מדובר במקרה שני דומה שמתרחש מתחת לאף של המשטרה תוך פחות משבועיים, לאחר שהעבריין אנטון רומן נרצח ברחובות, למרות שהיה תחת מעקב משטרתי.

"שמענו פיצוץ עז, חשבנו שזה גראד", סיפרו שכניו של העבריין שחוסל באשקלון. "היה מאוד מפחיד, הילדים התעוררו. ירדנו למטה, ראינו את הרכב הבוער. זה מאוד מבהיל, נורא ואיום. לא חשבנו שזה יקרה פה".