חקירתו של רה"מ נתניהו תחל הערב

חקירתו באזהרה של רה"מ שתוכננה להבוקר, תתקיים בביתו בבלפור בשעות הערב. נתניהו יעדר מהלוויתו של השר לשעבר יעקב נאמן

ייחקר בערב. נתניהו

לאחר המתנה ממושכת לחוקרים, מתברר הבוקר (שני) כי חקירתו באזהרה של נתניהו מתוכננת להתחיל הערב בשעה 19:00 בביתו ברחוב בלפור בירושלים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

ראש המשלה איננו מתוכנן להגיע להלווייתו של השר לשעבר יעקב נאמן ז"ל. אמש שוחח נתניהו עם הדסה, רעייתו של יעקב נאמן ז"ל, והשניים סיכמו שראש הממשלה לא יגיע ללווייה אבל כמובן יגיע בהמשך לניחום אבלים.

נתניהו רצה והתכוון להשתתף בהלוויתו של נאמן, אך הדבר כרוך בסידורי ביטחון ובידוק, והמשפחה ביקשה להימנע מכך על מנת שלא יבדקו את המשתתפים. ראש הממשלה נענה לבקשת המשפחה להימנע מהטלת סידורי ביטחון שיכבידו על הבאים ויגיע לשבעה.

נתניהו ייחקר באזהרה בחשד לקבלת טובות הנאה בהיקפים גדולים משני אנשי עסקים בארץ ובחו"ל, כפי שפורסם לראשונה בחדשות 2. אתמול הבהיר נתניהו לחוקרים כי חקירתם לא תוגבל בזמן.

החקירה תתקיים לאחר הדיווחים בחדשות 2 כי במשטרה התקשו לתאם עם לשכת ראש הממשלה מועד לחקירתו של נתניהו. בטרם נודע כי נתניהו יחקר כבר השבוע, ראש אגף החקירות פנה ללשכת נתניהו כבר לפני חמישה ימים כדי לתאם מועד אבל לא נענה. גורם במשטרה אמר אז כי סיבת העיכוב בקביעת המועד היא בלשכת רה"מ.

אתמול התייחס נתניהו לפרסומים אודות הפגישה עליה דווח לראשונה בחדשות 2 בינו ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בה הודיע לו כי הורה לפתוח נגדו בחקירה. "אני מציע לאופוזיציה להירגע ולשלוח צפירת הרגעה לחייטים", אמר נתניהו בישיבת שרי הליכוד.