המשטרה עצרה שני עובדי מודיעין אזרחי בחשד שגנבו מיליונים

מהחקירה עולה כי הכסף נגנב בעת שעסקו בחלוקת הכספים. ביהמ"ש האריך את מעצרם ב-4 ימים

המאבטחים גנבו מיליונים?

פרסום ראשון: שני נהגי חברת "מודיעין אזרחי" חשודים שגנבו שלושה וחצי מיליון שקלים. הם נעצרו אתמול (רביעי) ובית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם בארבעה ימים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

שוטרי מרחב ירקון עצרו אתמול בערב שני עובדי החברה, שבמסגרת משמרתם נעלמו שקי כסף ובתוכם 3 מיליון וחצי שקלים. על פי החשד השניים עשו זאת בעת שהיו בחלוקת כספים על פי סידור העבודה שנקבע להם. כשסיימו את משמרתם גילו מנהליהם שהכסף נעלם.

השניים סיימו את משמרתם, ניגשו לממונים עליהם ואמרו שהם לא מוצאים שני שקים. הם טענו שחיפשו בכל מקום ולא הצליחו למצוא אותם. בחברה התחילו בחקירה מטעמם ועירבו את המשטרה, ולאחר מספר פעולות חקירה עצרו את החשודים.

תחילה הודיעה המשטרה כי החשודים בגניבת הכסף הם עובדי חברת שירותי האבטחה ברינקס, אך בהמשך פורסמה הבהרה שלפיה החשודים עובדים בחברת האבטחה "מודיעין אזרחי".

עוה״ד תמר נבו ויוסי שילוח המייצגים מטעם הסניגוריה הציבורית את שני עובדי המודיעין האזרחי: "מדובר בעובדים מסורים של החברה שמיד שגילו שהכסף אבד דיווחו לממונים. הם משתפים פעולה עם החוקרים ומכחישים את כל החשדות. אנו מצפים שהמשטרה תמצה את החקירה. הסיטואציה אינה מוכרת להם והם נמצאים במצב קשה״