חשיפה: "הכרטיסייה" של מילצ'ן

חשיפה: לידי חדשות 2 הגיעו חשבוניות, שנמצאות בידי חוקרי המשטרה, על בקבוקי משקאות שרכש מילצ'ן בעשרות אלפי שקלים

צפו: כרטיסיות ההזמנה של מילצ'ן

בחודש שעבר, אחרי שהמשטרה התחילה לחקור את פרשת טובות ההנאה לכאורה של מילצ'ן לנתניהו ריכזו אנשיו של מילצ'ן את כרטיסיות הזמנת המשקאות האלכוהוליים שרכש. בחנות ברחוב גלגלי הפלדה בהרצליה ריכז מילצ'ן את קניותיו על פי החשבוניות - בעשרות אלפי שקלים. הערב (חמישי) נחשף המסמך, שנמצא בידי המשטרה, בו מופיעים פרטי הרכישה - מסמך העומד במרכזה של חקירת החשד לטובות הנאה ממילצ'ן לנתניהו.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

כרטיסיות ההזמנות חושפות את תדירות ההזמנות ואת התאריכים בהן התבצעו. כך למשל מתואר כיצד לעתים רוכש מילצ'ן את המשקאות בשווי אלפי שקלים מדי חודש. לעתים ישנן הפסקות ממושכות של מספר חודשים בהזמנות, ולעתים ניתן לראות גם הזמנות המתבצעות יום לאחר יום.

בסך הכל בין השנים 2010 ל-2012 הזמין ארנון מילצ'ן בחנות משקאות בסכום כולל של יותר מ-57 אלף שקלים. כעת המשטרה, שקיבלה את כרטיסיות ההזמנה לפי בקשתה, תנסה להבין האם כל המשקאות או חלקם נשלחו לבית משפחת נתניהו ושימשו כטובת הנאה.

תגובת פרקליטה של רעיית ראש הממשלה עו״ד יוסי כהן: "בכתבה ששידרתם יש הטעייה כפולה ומכוונת של הציבור בניסיון לשייך למשפחת נתניהו את כל הוצאות המשקאות של משפחת מילצ'ן. אגב, משפחת נתניהו מעולם לא קיבלה ממילצן שמפניה מסוג דום פרניון.

''אם תיפטר חקירה - על רה''מ להתפטר'', דרעי
''אם תיפטר חקירה - על רה''מ להתפטר'', דרעי | צילום: חדשות 2

בתוך כך עמית סגל דיווח הערב ב"מהדורה המרכזית" כי למרות שנעשו ניסיונות להקמת ממשלה חלופית לא נתניהו, אריה דרעי, הנחוץ למהלך, מתנגד לכך. "אם החקירה תוביל לכתב אישום ולפרישת ראש הממשלה" - ש"ס לא תיתן את ידה לאף ממשלה חלופית או מועמדת חלופי", הודיעו בש"ס. "אנחנו כולנו נלך לבחירות".

בשבוע הבא: נוני מוזס ייחקר פעם נוספת

בשבוע הבא יוזמן לחקירה נוספת מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס לחקירה נוספת. קו ההגנה של מוזס מתמקד שטענה שההקלטות שבידי המשטרה אינן משקפות את מערכת היחסית ומכלול הפגישות שהתקיימו בין שני האישים מאז שנת 2009.

נחקרה פעם נוספת, שרה נתניהו
נחקרה פעם נוספת, שרה נתניהו | צילום: פלאש 90

גם רעייתו של ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו נחקרה בנוגע לפרשה. בדומה לבעלה, הסכימה נתניהו על רוב העובדות שהחוקרים הטיחו בה בכל הקשור לבקבוקי השתייה שהעביר מילצ'ן. אלא שגברת נתניהו טוענת שמדובר בחילופי מתנות לגיטימיים בין חברים ובין שתי המשפחות. לטענתה, גם הם רכשו מתנות עבור מילצ'ן.

גורמים הבקיאים בחקירה אומרים שאין מה להשוות בין ערכן של המתנות ותדירות החלפת המתנות בין שתי המשפחות. עוד נמסר כי עדותה של נתניהו לא תמיד התנהלה אמש על מי מנוחות ומעת לעת היא עלתה לטונים גבוהים ואיבדה משלוותה.