חשד: עבריינים מארגון דומרני כפו על בעלי עסקים לפעול עמם במשלוחים

המשטרה חשפה ניסיון השתלטות של חברי ארגון הפשיעה בדרום על קווי משלוחים בקריית מלאכי ובסביבתה. 3 חשודים בשנות ה-30 לחייהם, תושבי אשקלון וקריית גת, נעצרו בחשד לעבירות של סחיטה באיומים וקשירת קשר לפשע

זמן צפייה: 00:43

ניסיון השתלטות של חברי ארגון פשיעה בדרום על קווי משלוחים בעיר קריית מלאכי נחשף היום (שלישי) על ידי משטרת ישראל. שלושה גברים נעצרו לחקירה לאחר שלפי החשד הארגון של שלום דומרני פתח חברת משלוחים בשם "משלוחיתה" וחייב בעלי עסקים באזור לעבוד רק איתם.

היחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף עם תחנת קריית מלאכי ויחידות מחוזיות, ניהלו במהלך השבועיים האחרונים חקירה סמויה, בעקבות מידע שהגיע לידי החוקרים, לפיו עלה חשד לעבירות של סחיטה באיומים נגד בעלי עסקים בסביבה, על רקע סיפוק שירותי משלוחים שבהם משתמשים מדי יום לניהול וקידום עסקיהם.

לפי החשד, ארגון הפשע של שלום דומרני פתח חברת משלוחים בשם ''משלוחיתה''
לפי החשד, ארגון הפשע של שלום דומרני פתח חברת משלוחים בשם ''משלוחיתה''

מהחקירה הסמויה עלה החשד, ששלושה חשודים תושבי הדרום, שככל הנראה משתייכים לאחד מארגוני הפשיעה, פנו במהלך השבועיים האחרונים לבעלי עסקים המשתמשים בשירותי משלוחים כדרך קבע, ו"הודיעו" להם לכאורה, כי מעתה עליהם לפנות לחברת המשלוחים שמופעלת על ידי החשודים, שכן לא יסופקו משלוחים על ידי אדם אחר.

במקביל, לפי החשד איימו גם על שליחים הפועלים באזור מדי יום, על מנת לגרום להם להפסיק לספק שרותי משלוחים לבעלי העסקים. עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, במטרה להפסיק את העבירה ולאפשר לבעלי העסקים והשליחים לפעול כשגרה, נעצרו אמש החשודים על ידי בלשי הימ"ר ויחידת יואב, והם נחקרו כאמור בחשד לעבירות סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע, והרכב ששימש אותם נתפס.

היום יובאו החשודים, בשנות ה-30 לחייהם, תושבי אשקלון וקריית גת, בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם. במשטרה קוראים לבעלי עסקים או שליחים שנפגעו על ידי החשודים, לפנות לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונתם.