אוהדי בית"ר י-ם ירו זיקוקים לעבר מלון בו שוהה היריבה - ונעצרו

שלושה תושבי מעלה אדומים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו בחשד שירו זיקוקים לעבר מלון במרכז הבירה, בו שוהים שחקני הקבוצה היוונית פאוק סלוניקי אשר תשחק מול בית"ר הערב במוקדמות הקונפרנס ליג. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

זיקוקים
זיקוקים | צילום: דוברות המשטרה

שלושה אוהדי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו הלילה (חמישי) על ידי המשטרה בחשד שהיו מעורבים בביצוע ירי זיקוקים לעבר בית מלון במרכז העיר, בו לנים שחקני ואוהדי קבוצת פאוק סלוניקי מיוון, מולה תשחק בית"ר הערב במסגרת הקונפרנס ליג. לא היו נפגעים באירוע ולא נגרם נזק.

הדיווח על המקרה התקבל במשטרה, לאחר שנשמעו קולות של ירי זיקוקים. כוחות משטרה הגיעו למקום, זיהו את הרכב ויושביו המעורבים במעשים והחרימו את כוורות הזיקוקים לאחר שנורו. בשלב מסוים, לאחר שיושבי הרכב זיהו את השוטרים, הם ניסו להימלט מהמקום לכיוון צפון העיר, אך לאחר זמן קצר נעצרו על ידי שוטרי תחנת שלם ולוחמי מג"ב.

שלושת החשודים שנעצרו הועברו לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה, והיום יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט. מהמשטרה נמסר "להישמע להנחיות השוטרים והסדרנים, להימנע מגילויי אלימות פיזית או מילולית, בטרם, במהלך ולאחר המשחק ולשמור על אווירה ספורטיבית וחווית ספורט מהנה לכולם".

כוורת הזיקוקים הריקה
כוורת הזיקוקים הריקה | צילום: דוברות המשטרה

בית"ר ירושלים כאמור תפגוש הערב את קבוצת הכדורגל היוונית פאוק סלוניקי באצטדיון טדי שבבירה. המשחק הוא השני מבין שניים, הנערכים במסגת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג של אופ"א - מפעל הכדורגל השלישי בחשיבותו באירופה. המשחק הראשון בשבוע שעבר הסתיים בשוויון 0:0, כך שבבית"ר ינסו לנצח מול הקהל הביתי שצפוי למלא לחלוטין את האצטדיון, ולהמשיך לשלב המוקדמות הבא.

אבוקה ביציע בסמי עופר
אבוקה ביציע בסמי עופר | צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, אמש, במהלך המחצית הראשונה במשחק בין מכבי חיפה לשריף טירספול ממולדובה, זיהו שוטרי תחנת חיפה הדלקת אבוקה ביציע הצפוני של אצטדיון סמי עופר בחיפה, ולאחר צפיה במצלמות האבטחה זוהה החשוד שניסה להסתיר את פניו באמצעות מסיכה.

החל מרגע זיהויו, החלו השוטרים בניסיונות האיתור של החשוד בתוך תחומי היציע. עם איתורו של האוהד החלו השוטרים להתחקות אחריו ובסיוע כוחות סמויים וגלויים שנכחו ביציאות נעצר כאמור כשהוא מנסה לעזוב את תחום האצטדיון בסיום המשחק. הבוקר יובא החשוד, תושב הקריות בן כ-26, לבית משפט השלום בחיפה לדיון בהארכת מעצרו.

מכבי חיפה כאמור פגשה אמש את אלופת מולדובה שריף, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. במשחק הראשון בשבוע שעבר הפסידה חיפה 1:0, אך במשחק הגומלין הביתי הצליחה לנצח 1:4 לאחר 120 דקות של כדורגל, השלימה 2:4 בסיכום שני המשחקים והעפילה לסיבוב השלישי, שם תפגוש את אלופת סלובקיה סלובן ברטיסלבה.