העונש על ניסיון מעשה הסדום בבת ה-10: הפרקליטות המליצה לערער

פרסום ראשון: פרקליטות מחוז הדרום המליצה למחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה לערער על קולת העונש של הצעיר הבדואי שהודה בניסיון מעשה סדום בילדה בת 10 ביישוב בדרום. ההערכה היא שבשל הפרופיל הציבורי הגבוה של הפרשה פרקליט המדינה הוא זה שיקבל את ההחלטה הסופית

זמן צפייה: 00:57

פרסום ראשון: פרקליטות מחוז דרום המליצה למחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה לערער על קולת העונש של הצעיר הבדואי שניסה לבצע מעשה סדום בילדה בת 10 ביישוב בדרום, כך פורסם הערב (רביעי) לראשונה במהדורה המרכזית. ההערכה היא שבשל הפרופיל הציבורי הגבוה של הפרשה פרקליט המדינה הוא זה שיקבל את ההחלטה הסופית .‏כזכור, בית המשפט המחוזי גזר רק 5 שנות מאסר על הנאשם, למרות שהפרקליטות ביקשה 10 שנים.

כאמור לפני כשנה הצעיר תושב הנגב הורשע בניסיון מעשה סדום בבת 10 בדרום, מעשה מגונה ופריצה כחלק מהסדר טיעון, שבו הודה במעשים.  הצעיר תושב הפזורה הודה בכך שהגיע באישון לילה לבית הילדה באחד מיישובי הדרום, נכנס לחדר שבה ישנו היא ואחיה, התיישב לידה ונישק אותה בחוזקה בפיה.

.אזיקים - אילוסטרציה
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

בפרקליטות מחוז הדרום בחרו להגיע להסדר טיעון עם הנאשם כדי למנוע מהילדה בת ה-10 להעיד בבית המשפט, בתיאום עם בני משפחתה. על פי החוק, אין הבדל בעונש בין עבירה של מעשה סדום, שבה הואשם הצעיר בהתחלה לבין ניסיון מעשה סדום, העבירה שבה הורשע.

"מאז המקרה אני חולמת על התוקפים, לא מצליחה להירדם בלילה וישנה עם ההורים, אני לא מפסיקה להריח אותם", העידה הילדה במשטרה. "אחד מהם נכנס לחדר, עבר בין המיטות של האחים שלי. שלוש מיטות. הוא הרים את השמיכות מעל כל אחד כדי לבדוק מי ער, עד שהוא הגיע אליי. כשהוא ראה אותי ערה, הוא הזיז אותי ונשכב לידי, ואז נצמד אליי והתחיל ללקק לי את הפנים. בשלב הזה נכנס החשוד השני והאיר עלינו בפנס".