הותקף על-ידי ילדים בגן ציבורי בגלל הערה: "הכו אותו בברזל"

בן 40 שישב עם משפחתו בגן התשעה שברחוב מרדכי בן פורת בעיר העיר לילדים שהשחיתו מתקנים במקום. הם בתגובה תקפו אותו ופצעו אותו בינוני. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר. אחת ממכרותיו: "התנפלו עליו והכו אותו בברזל"

זמן צפייה: 02:09

גבר בן 40 נפצע הערב (שני) באורח בינוני בגן התשעה ברחוב מרדכי בן פורת באור יהודה, לאחר שהעיר לילדים שהשחיתו מתקנים בגן הציבורי. הוא הותקף על ידם ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון.

חובש רפואת חירום במד"א גבי חן סיפר: "ראינו את הפצוע ששכב בתוך הפארק, הוא היה מעורפל הכרה וסבל מחבלות קשות בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים וחבישות, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".

זירת התקיפה האלימה בגן הציבורי באור יהודה
זירת התקיפה האלימה בגן הציבורי באור יהודה | צילום: חדשות 13

מכרה של המותקף מאור יהודה לחדשות 13: "הם התנפלו עליו, נתנו לו מכה עם הברזל והרביצו לו בגב. הוא עכשיו על המיטה". לדבריה, המותקף ומשפחתו "היו במקום שבו ישנם מתקני ספורט וספסלים. הוא ראה שהילדים הורסים אותם, העיר להם - אז הם פשוט תקפו אותו. הוא לא יכול לדבר. הוא עולה חדש ולא דובר עברית".

אחיו של המותקף אמר גם הוא לחדשות 13: "הוא בסך הכול חודשיים בארץ. הוא היה בפארק, ראה שני נערים או יותר, לא יודע מה בדיוק הם עשו, הם כנראה התפרעו או ניסו לפרק או לשבור משהו בפארק. הוא ניסה לצלם את זה וברגע שהם ראו את זה הם רצו לכיוונו. הוא קיבל מכה עם מוט ברזל בראש ובגב. קיבלתי ממנו שיחה שהוא אומר לי שהוא שוכב על הקרקע, באמצע הפארק, ולא מצליח לקום. הוא ביקש שאני אזמין לו אמבולנס ומשטרה".