צעיר הוכה ע"י שוטרים בקולנוע: "הרים אותי כמו סמרטוט" • תיעוד

בריאיון לחדשות 13 שחזר הצעיר תקרית שהתרחשה בסינמה סיטי בירושלים, וסיפר כי "השוטר נתן לי מרפק בגב, המאבטח גם נתן לי איזו בעיטה ואז תפס לי בביצים". בכוונתו להגיש תלונה למח"ש

זמן צפייה: 02:02

צעיר מירושלים סיפר היום (רביעי) לחדשות 13 על תקרית אלימה שאירעה לדבריו ביום שני במתחם סינמה סיטי שבירושלים, ובה לטענתו הותקף על ידי שוטרים ללא סיבה. בסרטון שתיעד את האירוע ניתן לראות את שני השוטרים לופתים את הצעיר המנסה להשתחרר מאחיזתם, מכים אותו ולבסוף מפילים אותו לרצפה. במהלך המעצר אף נגעו השוטרים באיבריו האינטימיים. בעקבות כך, החליט הצעיר להגיש תלונה על הטרדה מינית במח"ש.

האירוע התחיל בעקבות קריאה למשטרה למתחם הקולנוע בירושלים, על צעירים שמשתוללים בהקרנת סרט. "אמרתי לשוטר 'טוב, אני אצא. סבבה'. ברגע שהגעתי לדלת השוטר התחיל להתפרע עלי. עשה לי שריטות בצוואר, נתן לי מרפק בגב, המאבטח גם נתן לי איזו בעיטה ואז תפס לי בביצים, משך לי בביצים כמו אני לא יודע מה. השכיב אותי על הרצפה, אחרי זה הרים אותי כמו איזה סמרטוט".

עוד בחדשות 13:

החייל החרדי שטוען לתקיפה מצד מאבטחי הרכבת: "בגלל המראה שלי"

תיעוד: שוטרים מתנפלים על גבר חרדי במהלך הפגנה בבית שמש

בפרקליטות שוקלים: סגירת תיק סלמון טקה – או אישום בגרימת מוות

הצעיר שהוכה על ידי שוטרים בקולנוע בירושלים
הצעיר שהוכה על ידי שוטרים בקולנוע בירושלים | צילום: חדשות 13

לטענתו של הצעיר "אם זאת הייתה בחורה לדוגמה שתפסו לה בחזה אז היו עושים מזה בלגן והכל", הוא הוסיף: "כל אחד מבין שכשמושכים לו באיבר המין וכל העולם רואה את זה, זאת פאדיחה".

זוהי אינה הפעם הראשונה שעולות תלונות נגד הצעיר וחבריו בבית הקולנוע. "בפעמים הקודמות היה בלגן עם זריקת פופקורן", הודה. "אבל הפעם באמת, אתם יכולים לשאול שם את המאבטח, הגענו, לחצנו ידיים ואמרנו שהכל יהיה טוב והכל יהיה סבבה. סרט קומדיה, כולם צחקו, אנחנו צחקנו, לא היה שום דבר בעייתי".

מהמשטרה נמסר: "לאחר שהתבקש מספר פעמים לצאת מאולם הקולנוע, סירב לכך וניסה להתחמק מהשוטרים, נאלצו השוטרים להשתלט על החשוד ולעצור אותו לחקירה. נציין כי ככל שעולות בחקירתו של החשוד טענות שנוגעות באלימות שהופעלה נגדו, משטרת ישראל מעבירה את חומר החקירה מיוזמתה למח"ש".