מטפלת בפעוטון בי-ם נעצרה אחרי שהוקלטה: "אמעך את המוח שלך"

י', אב שבנו עבר התעללות לפני מספר שנים בפעוטון, שתל מכשיר הקלטה אצל המטפלת של בתו - שחשף מסכת של אלימות מילולית: "תרימי זבל יא שרמוטה"; "סתום לפני שאדפוק לך סטירה" • האזינו

זמן צפייה: 02:30

לידי חדשות 13 הגיעו הקלטות בהם נשמעת מטפלת בפעוטון בירושלים כשהיא מאיימת על ילדים ומקללת אותם, וכל זאת כלפי תינוקות עד גיל שנה בלבד. ההקלטות של י', אביה של אחת הפעוטות ששתל את מכשיר ההקלטה אצל המטפלת, הביאו למעצרה היום (רביעי) על ידי חוקרי מרחב מוריה, וככל הנראה היא תשוחרר למעצר בית וייאסר עליה לפתוח את המשפחתון.

בין הדברים שאמרה לפעוטות: "תפתח את הג'ורה שלך", "תסתום את הפה שלך לפני שאני אדפוק לך איזו סטירה" ו"אני אמעך לך את המוח שלך יא חתיכת חרא". כאמור, את ההתעללות הזו חשף י', אב לפעוטה בת תשעה חודשים, שלפני ארבע שנים גם בנו חווה התעללות בפעוטון. כחלק מהלקחים, הוא החליט להשתיל מכשיר הקלטה בפעוטון.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשש: אם המבצע יימשך בקצב הקיים – החיסונים ייאזלו תוך 10 ימים

סקר חדשות 13: תשעה מנדטים לחולדאי – בעיקר על חשבון לפיד

פרסום ראשון: נתניהו הציע לראש עיריית ב"ש שיריון בצמרת הליכוד

פעוטות בגן
פעוטות בגן | צילום: חדשות 13

דברים נוספים שהמטפלת הוקלטה אומרת: "תיחנק, שלא תמצא את עצמך", "תיחנק לפני שאני אגמור אותך", "תרימי זבל יא שרמוטה" ו- "תסתום את הפה. תמות". את הדברים האלו אמרה המטפלת מיד לאחר שההורים השאירו אצלה את ילדיהם.

"בחיים לא חשבתי שאשמע דברים כאלו. להגיד לבת שלי שהיא 'שרמוטה'. היא לא יכולה להגיד לי כלום, לא 'כיף לי', לא 'רע לי', לא 'טוב לי'. כלום", סיפר האב.

ברגע ש-י' שמע את האיומים כלפי ביתו, הוא הגיע לביתה של המטפלת, שהתוודתה בפניו. "יחד עם השוטר עלינו אליה הביתה, לקחתי איתי את הילדים שלי ועשינו לזה סוף", סיפר.

סיון מדרי מהמטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך, אמרה בתגובה להקלטות: "מדובר במקרה חמור של מטפלת שמתנהגת ומדברת בצורה מבזה ומשפילה לארבע פעוטות שהיא מטפלת בביתה. אנחנו מקבלים עשרות ומאות הקלטות כאלו בשבוע ומדובר במכת מדינה".