חשד להתעללות בגן ילדים בהוד השרון: המשטרה פתחה בחקירה

פרסום ראשון: הורים הגישו תלונה לאחר שהתעורר חשד שנשות הצוות מתעללות בילדים. ממטה המאבק נגד התעללות בפעוטונים נמסר כי סייעת לשעבר הוקלטה מפרטת על ענישת פעוטות באופן שלא נקלט במצלמות

מתקני משחקים בגן ילדים
מתקני משחקים בגן ילדים (אילוסטרציה) | צילום: חדשות 13

הורים מגן ילדים בהוד השרון הגישו היום (ראשון) תלונה במשטרה, לאחר שהתעורר אצלם חשד שהגננת והסייעות מתעללות בילדי הגן. כך פורסם לראשונה בחדשות 13. בעקבות הגשת התלונה, המשטרה פתחה בחקירה.

ממטה המאבק נגד התעללות בפעוטונים נמסר כי התלונה הוגשה לאחר שבימים האחרונים הגיעו הקלטות על התנהלות לא תקינה לכאורה בגן למטה המאבק. בהקלטות נשמעת לכאורה סייעת שעבדה בגן עד לאחרונה משתפת בהתנהלות הגננת, ועל דרך להעניש את הילדים בנקודות "מתות" שלא נקלטות במצלמות.

עוד בחדשות 13:

האב שבנו עבר התעללות יוצא להגנת הגננת: "שלא תישפט כמפלצת"

הגננת החשודה בהתעללות בר"ג – השתתפה בהפגנה נגד כרמל מעודה

"דחפה וחבטה בפעוטות": הוארך מעצר גננת מר"ג החשודה בהתעללות

גן ילדים
גן ילדים | צילום: fotolia

בשבוע שעבר הוארך מעצרה של גננת בת 63 מרמת גן, החשודה בהתעללות בפעוטות ושיבוש הליכי חקירה. א', שמתגוררת בסמוך לגן הילדים שבו עבדה הגננת, סיפרה לחדשות 13 כי במשך תקופה ארוכה הייתה עדה לאלימות של צוות הגן כלפי הפעוטות.

"אני יושבת במרפסת ולומדת, ואני עדה לצרחות של ילדים מהגן", סיפרה. "ראיתי סייעת שדוחפת ילד דחיפה חזקה ביותר. הילד נפל על הרצפה, התרומם והיא פשוט נתנה לו שוב פעם סטירה מאוד-מאוד חזקה ללחי והילד נפל רק מהעוצמה של הסטירה".

בשנת 2016 השכנה המזועזעת פנתה להורים, ולדבריה אף פנתה למשטרה ומסרה עדות, אלא שלדבריה התיק נסגר. "אחרי פחות מחודש ראיתי שאותה סייעת שהכתה את הילד חזרה לעבודה באותו גן", סיפרה.

תיעוד מצלמות האבטחה מתוך הגן ברמת גן, שבו חשודה גננת בהתעללות
תיעוד מצלמות האבטחה מתוך הגן ברמת גן, שבו חשודה גננת בהתעללות | צילום: חדשות 13

בדיון בהארכת מעצרה שנערך היום, השופטת לא חסכה במילים קשות אל מול התמונות ממצלמות האבטחה בגן, שבהן נראית מנהלת הגן מכה את הפעוטות, דוחפת אותם ומטיחה אותם בכוח שוב ושוב.