אחרי פרסום התיעוד בחדשות 13: אישום נגד תוקף השף שלום קדוש

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד עלי אדקידק, תושב העיר בן 41, בגין שוד וחבלה חמורה. "הדף את השף בכוח לקרקע כשניסה להימלט ממנו לאחר שנטל כסף מרכבו"

זמן צפייה: 00:31

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית משפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עלי אדקידק, תושב העיר בן 41, שתקף את השף שלום קדוש לפני כשבועיים, בגין שוד וחבלה חמורה. זאת, לאחר פרסום תיעוד המקרה בחדשות 13. קדוש נפצע קשה והוא עדיין מורדם ומונשם. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצר הנאשם עד תום ההליכים.

מכתב האישום עולה כי אדקידק הבחין בכסף שנמצא ברכבו של קדוש כשהיה בתחנת דלק בירושלים, הוא חיכה לשעת כושר, לקח את הכסף - וברח. קדוש, שהבחין במעשה, החל לרדוף אחריו והצליח לתפוס בידו כדי לעצור אותו.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

יום הזיכרון לשואה ולגבורה: שידור ישיר מהטקס "לכל איש יש שם"

הפרקליטות מבקשת לגזור על כרמל מעודה לפחות 14 שנות מאסר

הממשלה תצביע: ביטול הקפסולות בכיתות ד'; גלנט צפוי להתנגד

עלי אדקידק, נאשם בתקיפת השף שלום קדוש
עלי אדקידק, נאשם בתקיפת השף שלום קדוש

"על מנת להימלט עם הכסף, הסתובב הנאשם והדף את בעל הרכב בכוח לקרקע באמצעות ידו הימנית, וזאת כדי להשתחרר מאחיזתו", נכתב בכתב האישום. "כתוצאה ממעשיו, נפל קדוש, ראשו נחבט בעוצמה בכביש ונגרמו לו שברים בגולגולת ושברים בצוואר".

כזכור, בתיעוד שפורסם בחדשות 13, נראה גבר כשהוא מטיח ברצפה בעוצמה את השף ממנו ניסה לגנוב ונמלט מהמקום. קדוש הגיע לתחנת הדלק על מנת למלא אוויר בגלגלי רכבו, כאשר לפתע הגיע אדקידק וניסה לגנוב ממנו את הארנק.