רצח יורם חכם: משפחת הפרקליט ביקשה להסיר את צו איסור הפרסום

בעקבות חשיפת חדשות 13 על הגילויים החדשים בפרשת מותו של פרקליט הצמרת, אחיו יהודה חכם הצהיר כי "אחרי 11 שנים צריך לדעת מה קרה בהירצחו של יורם - מבקשים שזה יקרה כמה שיותר מהר"

זמן צפייה: 01:59

תיק רצח עורך הדין יורם חכם נפתח: משפחתו של עורך הדין לא הכירה את המידע שנחשף השבוע בחדשות 13, כך עולה היום (שישי) מדברי אחיו של פרקליט הצמרת, יהודה, בריאיון שנערך עמו. "אנחנו כמשפחה הגשנו בקשה להסיר את צו איסור הפרסום. אנחנו מבקשים שזה יקרה כמה שיותר מהר, אין שום סיבה שאחרי 11 שנים לא נדע מה קרה בהירצחו של יורם", סיפר יהודה.

בשבוע שעבר נחשף כי לפני שנרצח, חכם פנה לדמות משפטית והאשים אותה כי היא מפנה את משפחת אבוטבול נגדו, מקורבת לעורך הדין אף טענה בחקירתה כי היא "לכלכה עליו". מוקדם יותר השבוע נחשף כי מדובר בעורכת דין מוכרת בתחום הפלילים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ירי, מעצרים ונשק לא חוקי: כך נראה לילה אחד באום אל-פחם

משכונת המצוקה – להופעה בקיסריה: איתי לוי על ההצלחה המסחררת

ארה"ב: בת 36 נמצאה בדירה ללא רוח חיים כשנחש כרוך סביב צווארה

עורך הדין יורם חכם ואסי אבוטבול
עורך הדין יורם חכם ואסי אבוטבול | צילום: חדשות 13

עוד עולה מחקירת מקורבתו של חכם כי "משפחת אבוטבול לא רצתה לשמוע" מהדמות המשפטית - "הם לא רצו אותה בתמונה". המקורבת סיפרה שיורם אמר לה "שהוא מרגיש חוסר נעימות מהדמות המשפטית, מפני שהוא לא יודע איך להסביר לה את הרגשת המשפחה שהוא מייצג".

בשבוע שעבר נחשפו לראשון בתוכנית "שישי עם אילה חסון" ההקלטות, התיעוד והצילומים, שבהם מקופל הסיפור של מערכת היחסים המורכבת והבעייתית בין פרקליטי עולם הפשע והלקוחות שלהם. הסכסוך של עורך הדין חכם עם אסי אבוטבול ואחיו פרנסואה המנוח, החל כמה חודשים לפני חיסולו. האחים זעמו על פרקליט הצמרת, לאחר שגילו כי בחר לוותר על עדות משמעותית בתיק של אסי, מסיבות אישיות ולא ענייניות.

עו''ד יורם חכם שנרצח בפיצוץ מטען חבלה במכוניתו
עו''ד יורם חכם שנרצח בפיצוץ מטען חבלה במכוניתו | צילום: ערוץ 13