גנב רכב והרג אישה בפגע וברח: בן 21 מטירת כרמל נעצר

ארבעה ימים אחרי שמירי מסיקה, תושבת העיר בת 45, נהרגה בתאונת פגע וברח, הותר לפרסום כי שלומי לוי, בן 21, נעצר בסוף השבוע בחשד שגנב רכב, נהג בפראות - ופגע בה. לאחר מכן הוא נמלט מהזירה. מעצרו הוארך בשישה ימים. המשטרה: "החשדות נגדו כוללים רצח באדישות, הפקרה לאחר פגיעה וגניבת רכב"

זירת התאונה

ארבעה ימים אחרי תאונת הפגע וברח הקטלנית בטירת כרמל, שבה נהרגה מירי מסיקה, תושבת העיר בת 45, הותר הבוקר (שני) לפרסום כי שלומי לוי, בן 21 - גם הוא תושב טירת כרמל - נעצר בחשד שגנב רכב, נהג בפראות, פגע בה ונמלט. מעצרו הוארך בשישה ימים.

התאונה התרחשה בלילה שבין רביעי לחמישי בשבוע שעבר, ב-04:45. מסיקה, שחצתה במעבר חצייה סמוך לביתה, נפגעה מהרכב ונהרגה. על-פי החשד, לוי עזב את מקום התאונה ונטש את המכונית מבלי להזעיק עזרה או סיוע ראשוני עבורה. שוטרי התחנה בעיר ובוחני תנועה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה על מנת לזהות את הנהג הפוגע, כשבהמשך בעל הרכב - שכאמור היה גנוב - נעצר ועוכב לחקירה.

מפקד מרחב כרמל, ניצב-משנה אלי מגן, ומפקד תחנת טירת כרמל סגן-ניצב ארז לחמיש, הורו על הקמת צוות חקירה מיוחד בראשות רב-פקד איימן סאלח, קצין אגף חקירות מודיעין בתחנת טירת כרמל. בעל הרכב טען שרכבו נגנב וכי אין לו קשר לתאונה.  "הגענו למסקנה כי אכן מכוניתו של בעל הרכב נגנבה ממנו והוא אינו יודע את זהות הגנב", ציין רב-פקד סאלח.

הוא הוסיף: "הגענו אל זהות החשוד שגנב את הרכב וגרם לתאונה הקשה בעזרת אמצעים שונים. החשוד מוכר למשטרה, והוא נעצר ביום שבת האחרון בערב, נחקר והכחיש את המיוחס לו. זו לא תאונה רגילה וההאשמות נגדו חמורות מאוד. הן כוללות רצח באדישות, סיכון אדם בנתיב תחבורה, הפקרה לאחר פגיעה, קשירת קשר לעשות פשע, פריצה ברכב בכוונה לגנוב, שימוש ברכב ללא רשות, השמדת ראיות, החזקה ושימוש בסמים לצריכה עצמית, גרימת מוות ברשלנות, נסיעה באדום, נהיגה במהירות וגרימת נזק".