ברגע האחרון: העסקת כרמל מעודה בוטלה - מחשש שיפגעו בבית העסק

בקשתה של הגננת שהואשמה בהתעללות בפעוטות לצאת לעבוד בוטלה בעקבות החלטת המעסיק. בד בבד, סערה התרחשה בבית המשפט לאחר שמעודה הגיעה לדיון וחלפה על פני הורים הילדים

זמן צפייה: 01:51

כרמל מעודה, הגננת שהואשמה בהתעללות בפעוטות בגן בראש העין, ביטלה היום (שלישי) את בקשתה לצאת לעבוד. זאת, לאחר שברגע האחרון המעסיק החדש שלה ביטל את העסקתה מחשש שיפגעו בבית העסק.

בד בבד, סערה התחוללה בבית המשפט כשמעודה הגיע לדיון בעניינה ללא משפחתה וללא מאבטחים וחלפה על פני הורי הילדים. הבקשה לקיים את הדיון בדלתיים סגורות נדחתה, וההורים הורשו להיכנס לאולם הדיונים.

בדיון עצמו, בית המשפט דחה את בקשת מעודה להקלות במעצרה. זאת, לאחר שהפרקליטות טענה כי תנאי מעצרה, הכוללים שעות התאווררות לצרכים איישים, מספירים. הדיון הבא יתקיים בעוד כשבועיים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הגירעון הצפוי בסוף השנה: 13.3%; ירידה במניין המובטלים

שיא שלילי: 3,392 נדבקים ביממה; ירידה בשיעור הבדיקות החיוביות

סקר: גוש הימין ממשיך להתחזק – ימינה המפלגה השנייה בגודלה

כרמל מעודה
הגננת כרמל מעודה

לפני כעשרה חודשים, כזכור, מעודה העבירה באמצעות עורך דינה, בקשה לאישור יציאה אחת לשבוע ממעצרה, לצרכי טיפולים פסיכולוגיים. הפרקליטות התנגדה לבקשה. חודש קודם לכן, בית המשפט קבע כי מעודה תשתחרר למעצר בית.

ההורים שילדיהם שהו בגן של מעודה אמרו לחדשות 13: "זה בדיוק מה שחשבנו שיקרה, תחילה מעצר בית, אחר כך טיפול לשיקום, בהמשך התאווררות ובסוף מעודה תסתובב ברחובות כאחד האדם. צריך לזכור שמעודה היא עבריינית מסוכנת שהעבירה את ילדינו טרור".