נסיעה פרועה וניגוח ניידות: כך נראה מרדף המשטרה אחר עבריינים

שני תושבי הפזורה הבדואית, החשודים בהחזקת סמים, עוכבו על ידי כוחות הביטחון - ועשו הכול כדי להימלט: עלו על מדרכות, חצו רמזורים אדומים והתנגשו ברכבים המשטרתיים • תיעוד

זמן צפייה: 02:21

מרדף משטרתי אחרי שני חשודים בהחזקת סמים מהפזורה הבדואית שבנגב, הפך לנסיעה פרועה ומסוכנת של החשודים שהחליטו לנסות לברוח. "יש לחץ אטומי באוטו. היו מקרים, אבל זה יותר בשעות הלילה, לא באמצע אור יום כשהתנועה עמוסה", אמר רס"ר יאיר בובליל, בלש משטרת באר שבע.

המרדף החל כמה דקות אחרי שהשניים שישבו ברכב עוררו את חשדם של שוטרי משטרת באר שבע שהיו בפעילות סמויה באזור. "הבחנו ברכב שהיה חשוד, עצרנו בסמוך אליו, התחלנו איתם בדין ודברים. ברגע שהם הבינו שאנחנו משטרה הם החלו להימלט מאיתנו", סיפר בובליל.

הרכב של שני החשודים שניסו להימלט מהשוטרים
הרכב של שני החשודים שניסו להימלט מהשוטרים | צילום: החדשות 13

מאותו רגע השניים עשו הכל כדי לא להיתפס - עלו על מדרכה, חצו רמזורים אדומים והשליכו מרכבם את הסמים. גם לאחר שצמיגיהם האחוריים התפוצצו הם לא עצרו את נסיעתם המסוכנת. השיא הגיע כשהחשודים החלו לנגח ברכבם את ניידות המשטרה שניסו לחסום אותם.

בשלב מסוים, לאחר שהבינו שהציר חסום ואין להם לאן להימלט, הם ניסו לברוח ברגל. אז התפתח מרדף רגלי שבסופו נעצרו החשודים רגע לפני שהיו עלולים להיעלם בשטחי הפזורה הבדואית.