חיסול בני שלמה: מעצר החשודים המרכזיים הוארך בעשרה ימים

בית משפט השלום באשקלון האריך בעשרה ימים את מעצר שלושת החשודים המרכזיים בחיסולו של ראש ארגון הפשע בתחנת הדלק באזור. מוקדם יותר הוארך מעצרו של החשוד בסיוע ובקשירת קשר בחמישה ימים. נציג המשטרה אמר בדיון כי מאז הארכת המעצר הראשונה התחזק החשד נגדו

זמן צפייה: 00:15

מעצרם של שלושת החשודים המרכזיים ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה הוארך היום (ראשון) בעשרה ימים נוספים בבית משפט השלום באשקלון. נציג המשטרה אמר בדיון כי הרכב שישמש לביצוע הרצח נמצא ברשות המשטרה, והוסיף כי החשוד עלא סלאח לא משתף פעולה עם המשטרה וכי יש החשדות נגדו התחזקו. גם לדברי השופטת החשד הסביר שהיה נגד סלאח חוזק.

מוקדם יותר היום הוארך מעצרו של החשוד בסיוע לאחר מעשה בחמישה ימים, וגם במקרה שלו אמר נציג המשטרה בדיון כי מאז הארכת המעצר הראשונה התחזק החשד נגדו. זהותו של החשוד בסיוע עדיין תחת צו איסור פרסום.

אחד החשודים, מוחמד סלאח
אחד החשודים, מוחמד סלאח

כזכור, ביום שישי האחרון הותרו לפרסום שמותיהם של החשודים מועיאד מילאד, עלא סאלח ומוחמד סלאח - כולם תושבי שכונת ג'ואריש שברמלה. ביחידה המרכזית של מרחב לכיש מעריכים כי מדובר בשכירי חרב. כלומר, הם נשלחו על-ידי גורם שלישי לחסל את שלמה תמורת סכום כסף גדול במיוחד. אחד החשודים, מוחמד סלאח, הוא סטודנט לרפואה ברומניה, והוא נתפס בנמל התעופה בן גוריון רגע לפני שעלה למטוס.

כמו כן, ביום שישי האחרון פורסם ב"שישי עם אילה חסון" כי החשודים עקבו במשך שבועות ארוכים אחר כל פעולה של שלמה, תיכננו את המבצע שלב אחר שלב. כמו כן, ככל הנראה אנשים בודדים היו מעורים בפרטי המבצע, בהם המחסלים עצמם ואדם או שניים נוספים, אותם ינסו במשטרה לאתר בשבועות הקרובים.

בני שלמה ותיעוד חיסולו
בני שלמה ותיעוד חיסולו

מעצרם של החשודים קורה שעות אחדות לאחר החיסול. גורמים במשטרה טוענים כי שלושת החשודים המרכזיים, בהם גם מוחמד סלאח, הסטודנט לרפואה שנעצר בנמל התעופה בן גוריון וככל הנראה לחץ על ההדק, הם אלו שחיסלו את ראש ארגון הפשיעה.