דרום תל אביב: יוצא מהרכב, שולף אקדח, יורה ונמלט • תיעוד

במסגרת קטטה שהתפתחה בשכונת נווה שאנן, ליד התחנה המרכזית הישנה, תועד גבר כשהוא יורה ברחוב. המשטרה עיכבה שני חשודים אך שחררה אותם עקב קשר רופף לאיורע. תושב האזור: "חוסר משילות"

זמן צפייה: 01:24

דרום תל אביב: במסגרת קטטה שהתפתחה בשכונת נווה שאנן, ליד התחנה המרכזית הישנה, תועד אמש (ראשון) גבר כשהוא יוצא מרכבו, שולף אקדח, יורה ולאחר מכן נמלט ברכב מהאזור. בהמשך לכך, המשטה דיווחה כי עצרה שני תושבי הצופן החשודים במעורבותם באירוע, אך שחררו אותם בתנאים מגבילים לאחר שלא נמצא קשר בינם לבין האירוע. כמו כן, המשטרה פתחה בחקירה ואספה ממצאים ממצלמות האבטחה בזירה.

בתגובה לאירוע האלימות בדרום העיר, מוטי כ"ץ, מוועד שכונת נווה שאנן ומנהל קבוצת "דרום ת"א בקריז", מסר: "כבר שנים רבות משטרת ישראל ועיריית ת"א ובכיריה מודעים היטב למצב הקטסטרופלי הקיים בתחום הפשיעה. בשכונה פועלים כעת על פי נתוני המשטרה לא פחות מ-9 חמולות פשע מהמגזר הערבי שסוחרות בסמים ברחבי השכונה".

אירוע אלימות בדרום תל אביב
אירוע אלימות בדרום תל אביב | צילום: דרום תל אביב בקריז

עוד הוסיף לתקוף תושב האזור את גורמי האכיפה: "תושבים שנקלעו אמש לזירה תיארו רגעי אימה ופחד, סוחרים סיפרו כי נעלו את עצמם בחנות וחששו לחייהם. האירוע ממחיש את חוסר המשילות הקיים במקום. למרות מחאות התושבים לאורך השנים, משטרת ישראל ועיריית תל אביב לא נוקפים אצבע ומכילים מתוך מדיניות סדורה את הפשיעה ומחולליה בשכונת, כדי שזו לא תזלוג לשכונות אחרות. הגורמים האלה מאפשרים רק כאן קיום של זנות בפרהסיה וסחר בסמים תוך התעלמות מוחלטת".