צעירה מבאר שבע התלוננה: "תושב רהט דרס וחטף אותי"

לדברי המתלוננת, החשוד פגע בה עם רכבו כשחצתה את הכביש, הכניס אותה בכוח אל רכבו ונסע לרהט. לאחר שהגיעו לסמטה חשוכה - שוחח איתה אביו והיא הוחזרה לבאר שבע. היא התלוננה במשטרה ופנתה לשר בן גביר: "זה הזמן להתעורר, הדרום בוער"

זמן צפייה: 01:57

פרסום ראשון: צעירה התלוננה כי אתמול (רביעי) ניסה תושב רהט תפס אותה, הכניס אותה בכוח אל רכבו, ונסע איתה לסמטה חשוכה ביישוב. בסופו של דבר היא הוחזרה למקום שבו נפגעה מהרכב והגישה תלונה במשטרה.

מפרטי המקרה עולה כי בשעה 19:00 הצעירה התהלכה בלב באר שבע, ובזמן שחצתה את הכביש פגע בה הנהג עם רכבו, ככל הנראה ללא כוונת תחילה. לאחר מכן הוא ירד מרכבו, תפס את הצעירה בידיו, הכניס אותה בכוח אל רכבו - והחל לנסוע אל כיוון העיר רהט.

בעדותה של הצעירה היא מספרת: "עברתי במעבר חצייה בבאר שבע, ותוך כדי שאני חוצה נכנס בי רכב. נפלתי על הרצפה ומהר מאוד בחור ערבי הרים אותי ופשוט זרק אותי לרכב במושב האחורי והתחיל לנסוע. ניסיתי לפתוח את הדלתות אבל הוא נעל אותן. הוא המשיך בנסיעה לרהט ואני רק מתחננת שיחזיר אותי". הערב פונה הצעירה לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ואומרת: "זה הזמן להתעורר, הדרום בוער והמדינה במצב הזוי".

לאחר שהם מגיעים לרהט, לוקח החשוד את הצעירה לסמטה חשוכה בעיר, ולשם מגיע אביו של החשוד, משוחח עם הצעירה ולבסוף מחזיר אותה למקום בו היא נפגעה בבאר שבע. הצעירה מגישה תלונה במשטרה, אך לפי שעה החשוד טרם נעצר.

מהמשטרה נמסר: "מיד עם קבלת הדיווח אמש נגבתה עדות המתלוננת, והמשטרה החלה בביצוע הפעולות הנדרשות כדי לאתר חשוד במעשה".