כתב אישום הוגש נגד הגבר שתקף נהג אגד בראשון לציון

בשבוע שעבר תועד נוסע מקלל נהג בקו 190, ניסה לגנוב את מכשיר הטלפון הסלולרי שלו – ונמלט מהמקום. לאחר שהתיעוד הופץ ברשת, הסגיר את עצמו הנאשם למשטרה וכעת הוא עומד בפני העמדה לדין

תיעוד תקיפת נהג האוטובוס בקו 190 ונהג האוטובוס שהותקף עופר פרץ
תיעוד תקיפת נהג האוטובוס בקו 190 ונהג האוטובוס שהותקף עופר פרץ | צילום: חדשות 13

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד גבר בן 30 בגין תקיפת נהג אוטובוס בקו 190 מראשון לציון לתל אביב. התקיפה צולמה על ידי עוברי אורח, ובתיעוד שהופץ ברשת ניתן לראות את הנאשם תוקף את הנהג ומקלל את הנוסעים – בטענה כי שעות קודם לכן הנהג, עופר פרץ, לא עצר לו בתחנה.

התוקף אף זרק את משקפיו של פרץ מחוץ לאוטובוס וניסה לברוח עם הטלפון הנייד שלו. החשוד בתקיפת נהג האוטובוס, בן 30 מתל אביב, נעצר לאחר שהסגיר עצמו למשטרה.

עם סיום החקירה הגישה היום התביעה המשטרתית כתב אישום בגין איומים, גניבה, תקיפה סתם, היזק לרכוש במזיד והתנהגות פרועה במקום ציבורי, וביקשה להאריך מעצרו עד תום ההליכים.

עופר פרץ הנהג שהותקף
עופר פרץ הנהג שהותקף | צילום: חדשות 13

בתחילת השבוע סיפר הנהג לחדשות 13 על האירוע הקשה: "פחדתי, הוא מטורף. לא היה לי שום הגנה - כל מי שעצבני בגלל מסוים נופל עלינו", אמר והוסיף: "הגענו אליו, עשיתי תנועה לא נכונה ונפלתי אחורה לכיוון הכביש. כשהגעתי הביתה התחלתי להרגיש כאבים והרגל הייתה נפוחה".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' התייחס בסוף השבוע למקרה וביקש לעשות שיימינג לנוסע. ברמה הפרקטית השר שוקל לקדם כמה מהלכים, ובהם הגדרת נהגי האוטובוס "עובדי ציבור", והקפדה על הפרדה בין הנוסעים לנהגים באמצעות מחיצת זכוכית כפי שכבר קורה בקווים שונים.

דובר אגד, רון רטנר מסר בתגובה כי "מדובר בעוד אירוע הזוי ואלים של נוסע המתנהג בבריונות קיצונית כלפי נהג האוטובוס ונוסעיו. ביטחון הנהגים והנוסעים בתחבורה הציבורית אינו הפקר ואין בדעתנו להותירם חשופים לאלימות קשה שכזו. נציין לשבח את ששמר על ריסון ואיפוק ולא נגרר לתגרה אלימה". מוקדם יותר היום, לאחר שהמשטרה ביקשה את עזרת הציבור באיתור התוקף - הוא הסגיר את עצמו למשטרה.