אחרי שהיה מעורב בתאונה בה אדם נהרג: הרופא הבכיר שוב נתפס נוהג בשלילה

ד"ר אנואר אבו ערער, תושב עומר בן 45 המשמש ככירורג בביה"ח סורוקה, היה מעורב לפני כשנה בתאונת דרכים שבעקבותיה נפסל רשיונו, אך במרץ השנה נתפס נוהג ושוחרר בתנאים מגבילים. כעת הוא נעצר לאחר ששוב נצפה כשהוא נוהג בפסילה - בשעה שהוא אוחז בטלפון נייד. רכבו הושבת ל-60 יום ומעצרו הוארך בארבעה ימים

רכבו של ד"ר אנואר אבו ערער
רכבו של ד"ר אנואר אבו ערער | צילום: דוברות המשטרה

ד"ר אנואר אבו ערער, תושב עומר בן 45 המשמש ככירורג בביה"ח סורוקה, נעצר היום (חמישי) לאחר ששוב נצפה כשהוא נוהג בפסילה - בשעה שהוא אוחז בטלפון נייד. כעבור זמן מה, הוא נעצר והובא בפני בית המשפט שהאריך את מעצרו בארבעה ימים. כמו כן, רכבו הושבת ל-60 ימים.

בחודש בספטמבר בשנה שעברה, אבו ערער היה מעורב בתאונת דרכים קשה בה נהרג אדם, ובעקבותיה - רשיונו נפסל. בחודש מרץ האחרון הוא נתפס נוהג בפסילה בפעם הראשונה וכעבור זמן מה, הוא שוחחר שוחרר בתנאים מגבילים. כאמור, כעת הוא נתפס נוהג בפסילה בפעם השנייה.

בית החולים סורוקה, באר שבע
''כשאת תצטרכי להגיע לסורוקה - אני אפעל איתך באותם נהלים''. ביה''ח סורוקה, באר שבע | צילום: פלאש 90

קצין התנועה של מרחב נגב, רפ"ק חיים חן התייחס למעצרו של אבו ערער: "מדובר בעבירות מסכנות חיים תוך דריסה וזלזול בהוראות החוק ובית המשפט, ועל כן ראינו צורך דחוף למצות עם החשוד את הדין עוד היום תוך הגשת כתב אישום בידי תביעות תעבורה נגב, ובקשת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים".

ראש מחלק בוחני תאונות דרכים מרחב נגב, פקד עו"ד ויקטוריה גרונוב הוסיפה: "עם מעצרו של החשוד הנחתי את השוטרים לאזוק אותו בהתאם לנהלים". גרונוב סיפרה אבו ערער אף איים עליה: "אז פנה אלי ואמר לי גם כשאת תצטרכי להגיע לסורוקה - אני אפעל איתך באותם נהלים".