פדופיל בגן בדרום? הילדים נשארו בבית: "הסיפורים שלהם - סיוט"

המשטרה ממשיכה לחקור תלונות של הורים מיישוב בדרום שלפיהן אדם זר נגע בילדיהם - והיום החליטו להשאיר אותם בבית. אחת האימהות: "נתקלנו באטימות מוחלטת". לדבריה, בנה בן ה-4 "משתמש בביטויים מחרידים. סיפר ש'מרדכי, השומר של המשחקים בגן', אמר לו את זה"

אילוסטרציה
ניידת משטרה, גן ילדים (אילוסטרציה) | צילום: shutterstock

התפתחות בפרשת החשד לפדופילה בגן הילדים בדרום: הבוקר (ראשון) החליטו ההורים שלא לשלוח את הילדים למוסד החינוכי. לטענת ההורים, שהגישו כבר שלוש תלונות במשטרה, המועצה המקומית לא מתייחסת ברצינות לטענותיהם.

"נפגשנו עם מנהלת מחלקת החינוך במוצאי שבת - ונתקלנו באטימות מוחלטת", אמרה אחת האימהות. "היא בטוחה שהגן היה בסדר גמור, בזמן שהילדים שלנו מספרים סיפור שהוא סיוט". לדבריה, בנה, כמו ילדים נוספים, גולל באוזניה דברים קשים: "אלה מילים שלא אמורות לצאת מהפה של ילד בן ארבע. הוא משתמש בביטויים מחרידים. הוא אמר ש'מרדכי, השומר של המשחקים בגן', אמר לו את זה".

הפרשה נחשפה אמש בחדשות 13, אז פורסם כי במשטרת קריית גת התקבלו בסוף השבוע שלוש תלונות של הורים מאחד היישובים הסמוכים על אדם שלדבריהם נכנס לחצר הגן שבו שוהים ילדיהם, כבני ארבע, ונגע באיברי מינם. הילדים אמרו ששמו של האיש הוא "מרדכי".

אחת האימהות סיפרה: "הוצאתי את הילד מהמקלחת והוא נגע באיבר המין שלו". היא הוסיפה כי בנה השמיע באוזניה דברים שכפי הנראה אמר לו אותו אדם. תלונות ברוח דומה נשמעו גם מפי ההורים הנוספים.

כאמור, עד כה הוגשו שלוש תלונות ואחד הילדים כבר תושאל במרכז "בית לין" על-ידי חוקרת ילדים. במקביל, במשטרה גבו עדות ראשונית מהצוות החינוכי – שטען כי לא זיהה גבר חשוד שנכנס לגן. בשל החשש, פתחו ההורים בסבב שמירות באזור הגן במהלך יום הלימודים כדי לוודא כי אין אדם זר שאורב לילדיהם.

ממשטרת ישראל נמסר: "בתחנת קריית גת מתנהלת חקירה שעניינה חשד לעבירות מין בקטינים, זאת בעקבות תלונות שהוגשו עלידי הורים לילדים כבני ארבע. חקירת המשטרה מתנהלת ברגישות, תוך גביית עדויות הקטינים על-ידי גורמי המקצוע הרלוונטיים במטרה להגיע לחקר האמת".