קטטה ושיסוי כלב תקיפה: תיעוד הדקות שלפני הירי בשוגג בבן ה-16

שרשרת של טעויות בזיהוי הובילה לפרוץ עימות אלים, במסגרתו נורה הקטין מ' בטעות לאחר שעבריין בכיר המשתייך לארגונו של בני שלמה הגיע כדי לסגור חשבון עם חברו. "גם הלקוח שלי קיבל כדור ברגל"

זמן צפייה: 03:01

בתיעוד שהגיע לידי חדשות 13, נראה כיצד אלירן חובב, עבריין בכיר המשתייך לארגונו של בני שלמה, משסה את כלב התקיפה שלו מסוג רועה בלגי באדם אתו התעמת ברחוב, וגם יורה בשוגג בנער בן 16 שעמד בצד על המדרכה. "אני לא גידלתי ילד כדי שיבוא איזה אידיוט שרוצה לנופף בנשק ולהרוג אנשים", אמר מוריס אלימלך, אביו של הנער שנורה.

בסוף חודש ינואר האחרון, הנער מאשדוד פגש את חברו שגדול ממנו ב-3 שנים מחוץ לביתו. בשלב מסוים, חברו התחיל לקבל מסרונים מאדם שאינו מכיר שמבקש לפגוש אותו. כפי שניתן לראות בתיעוד, זמן קצר לאחר מכן עבר במקום רכב, והחבר שהיה משוכנע כי הנהג הוא אותו מטרידן מסתורי ניגש אליו והתעמת איתו.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

דוח מודיעין אמריקני: יורש העצר הסעודי אחראי לחיסול חאשוקג'י

המרוץ ל-61: בנט, סער ונתניהו נאבקים על כ-5 מנדטים בימין

נאסרה הפעלת תחבורה ציבורית לירושלים וממנה במוצ"ש וביום ראשון

תיעוד מהקטטה האלימה באשדוד במהלכה נורה בשוגג נער בן 16
תיעוד מהקטטה האלימה באשדוד במהלכה נורה בשוגג נער בן 16

אולם, הרכב שנראה בתיעוד נקלע לשם באקראי ובתוכו ישבו בר וקנין, אשתו ובנם התינוק, שלא הבינו מדוע הצעיר מתנפל עליהם. בעקבות כך, במקום התפתח עימות שבסופו הצעיר הבין כי כי טעה בזיהוי והשלושה עזבו את המקום. "ניתן לראות בבירור בסרטי האבטחה שאותו מתלנון הוא זה שמסתער על הרכב ותוקף את היושבים בו", אמר אסף גונן, סניגורו של בר וקנין והוסיף: "הלקוח שלי נסע לתומו עם אשתו ועם ילדם הפעוט ברכב ואותם שני מתלוננים סברו בטעות שהלקוח שלי ואשתו הם אלו ששלחו להן את אותן הודעות אס-אם-אס מטרידות"

בהמשך לכך, שרשרת הטעויות בזיהוי רק הסתעפה, כאשר האם הצעירה שהייתה ברכב היא אחותו של חובב, וכשהוא שמע מה קרה לאחותו, הוא הצטייד בנשק ובכלב תקיפה מסוג ויצא לסגור חשבון עם הצעיר. בתיעוד נראה חובב בזמן שהוא מתעמת עם הצעיר, משסה בו את כלבו ויורה לכיוונו ירייה אחת ומחטיא, ואז יורה עוד מספר יריות ופוגע בושגג בקטין בן ה-16 שבכל הזמן הזה עמד בצד על המדרכה. כתוצאה מהירי, הנער הפצוע התמוטט על הרצפה, אך איש אינו הבחין בו.

מ', הנער שנפצע כתוצאה מירי בבטנו במהלך קטטה באשדוד
מ', הנער שנפצע כתוצאה מירי בבטנו במהלך קטטה באשדוד

"אותו 'מתלונן' הגיע לשם וחיכה עם אגרופן וכלי משחית נוספים ופעל באלימות אגרסיבית כלפי הלקוח שלי", אמר עו"ד נס בן נתן, סניגורו של חובב והוסיף: "בסופו של דבר, נכון שיש כאן אדם אחר שקיבל כדור בבטן, אבל גם הלקוח שלי קיבל כדור ברגל".

בשלב זה, בלשי היחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי של המשטרה התערבו ועצרו את החשודים. בתחילת החודש הוגש נגדם כתב אישום בגין עבירת נשק, חבלה בכוונה מחמירה ותקיפה בנסיבות מחמירות.