שנה לאחר שנעצר בשל פגיעה בעשרות נשים: "ד"ר בוטוקס" חזר לפעול

אחרי שהתחזה לרופא והזריק חומרים מסוכנים לעשרות צעירות, איציק סבג חזר לקליניקה כדי להציע שוב טיפולים, מזריקות ועד הלבנת שיניים - למרות כתב האישום המתגבש נגדו. "הרס לי את הפנים"

זמן צפייה: 05:23

אחרי שהתחזה לרופא פלסטיקאי, פגע בעשרות נשים ונעצר, איציק סבג המכונה "ד"ר בוטוקס" חזר להפעיל שתי קליניקות, למרות כתב האישום המתגבש נגדו. מעלליו נחשפו לפני כשנה בחדשות 13, אז הוא פתח קליניקה יוקרתית לטיפולי יופי בבית הרופאים שבתל אביב ותוך התחזות לרופא מומחה הבטיח טיפולי בוטוקס וחומצה היאלורונית במחירי רצפה.

האיש ששבר את השוק במחירים מפתים הזריק לעשרות נערות חומרי מילוי מסוכנים המשמשים בדרך כלל את ענף הבנייה שגרמו להן נזק בלתי הפיך. כל הקורבנות של ד"ר בוטוקס שהגישו תלונה במשטרה הגיעו לבית החולים "אסף הרופא" ביוזמת האיגוד לכירורגיה פלסטית כדי לאמוד את הנזק ולטפל בחומרים המסוכנים שהוזרקו לגופן.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ביקורת חריפה על ההמלצה להטיל סגר: "החלטה מנותקת והרסנית"

אמ"ן: מערך החקירות האפידימיולוגיות בארץ קטן פי 10 מבמערב

הגבלות חדשות בצה"ל: חייל שיוצא הביתה יוכל להיפגש רק עם 5 איש

איציק סבג - ''ד''ר בוטוקוס''
איציק סבג - ''ד''ר בוטוקוס'' | צילום: חדשות 13

השיטה ממשיכה להיות זהה - סבג מציע מחיר נמוך לטיפולי הבוטוקס, ואף אחת מהנשים לא יודעת שמדובר באדם שעומד לדין בעבירות חמורות. הקליניקות החדשות שלו נמצאות בראשון לציון ובקריית גת. צוות חדשות 13 התלווה לשתיים מקורבנותיו בעבר לביקור פתע אצל המטפל המפוקפק. בזמן הביקור היו בקליניקה עוד כמה נערות שחלמו על טיפול יופי ולא ידעו בכלל שמדובר במתחזה.

סבג הכחיש בהתחלה שהוא מכיר את הנשים, אבל מהר מאוד שינה גרסה וכינה את כל הקורבנות "שקרניות". "פגעת לי בשפתיים, הרסת לי את הפנים", הטיחה בו אחת הצעירות. בעקבות העימות החריף, ולאחר שכלא לכאורה את אחת הקורבנות, הוזעקה למקום המשטרה. "ד"ר בוטוקס" נמצא עכשיו שוב בידי המשטרה, אבל עשרות הקורבנות שלו מתקשות להבין איך אדם שפגע בכל כך הרבה נערות ונעצר מצליח לחזור לזירת הפשע ולהזריק בלי הפרעה חומרים מסוכנים לנערות.