הדס קליין נגד פרקליט נתניהו: "העליל שהנפתי שלטים נגד רה"מ"

פרסום ראשון: קליין, עדת מפתח בתיק 1000 במשפט נתניהו, הגישה תלונה לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין נגד הפרקליט עמית חדד, מאחר שלטענתה אמר מספר פעמים בבית המשפט כי ראה אותה מניפה שלט בהפגנה נגד נתניהו. לדברי קליין, היא הניפה דגל ישראל. "טענתו הלא נכונה של חדד הודהדה ברשתות החברתיות", כתבה בתלונתה

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

פרסום ראשון: עדת התביעה המרכזית בתיק 1000 במשפט נתניהו, הדס קליין הגישה היום (חמישי) תלונה לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין נגד עו"ד עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. קליין טוענת כי חדד אמר בבית המשפט כמה פעמים כי היא מפגינה ומניפה שלטים במחאות נגד ראש הממשלה. לטענתה, אף הוסיף ואמר כי ראה אותה אוחזת בשלט בזמן שהפגינה. לטענתה של קליין, הדבר לא קרה, והיא רק הניפה דגל ישראל.

לדבריה של קליין, ששימשה כעוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן, חדד העלה את הטענה בידיעה שאינה נכונה. בתלונה שהגישה נכתב כי "בהתחשב בכך שהמתרחש במשפטו של ראש ממשלת ישראל, הנאשם בנימין נתניהו, זוכה לתשומת לב ציבורית, וטענתו הלא נכונה של חדד הודהדה ברשתות החברתיות - הרי שעל ועדת האתיקה לייחס חומרה רבה להפרת כלל האתיקה של חדד בבואה לגזור את עונשו אם יימצא אשם, וכן לחייב אותו להצהיר בבית המשפט לפרוטוקול כי הטענה שהעלה איננה נכונה, אם זה בסמכות הוועדה". עוד קליין טוענת בתלונה כי אינה מעלה על דעתה שחדד מחשיב את דגל ישראל ל"שלט נגד" רה"מ.

עו"ד עמית חדד
עו"ד עמית חדד | צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

לפני כשלושה שבועות הגישה קליין ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה ולפרקליט המדינה עמית איסמן מכתב התראה לפני תביעה - בדרישה לחקור כיצד דלפו מסמכים מסווגים מחקירתה. זאת, בעקבות ההטרדות והקונספירציות כלפיה מצד איש התקשורת אלי ציפורי, שרמז כי היא ניהלה רומן עם ראש המוסד לשעבר יוסי כהן. קליין ביקשה במכתבה לקבל את הפרוטוקולים אליהם התייחס ציפורי בדבריו ודרשה לפתוח בחקירה נגדו, ולבדוק כיצד הגיעו מסמכים מסווגים מחקירתה לידי "צדדים שלישיים".

ציפורי, הידוע בתמיכתו המוחלטת בראש הממשלה בנימין נתניהו, רמז השבוע בערוץ 14 על רומן בין קליין לבין ראש המוסד לשעבר יוסי כהן. העדה הגיבה על כך בחשבון הטוויטר שלה: "כל המטנפים, אם בגלוי ואם ברמיזה, על רומן ביני לבין יוסי כהן - ישלמו עד האגורה האחרונה על הפצת השקר החמור והבזוי שלא יימחל ולא ייסלח".