מאמן כדוריד הורשע בביצוע עבירות מין ב-57 קטינות דרך האינטרנט

הפדופיל בנו ריינהורן, תושב הרצליה בן 37, הודה במסגרת הסדר טיעון שאינו כולל הסכמה לעונש, בין היתר, באונס ובגרימת מעשה סדום ומעשה מגונה. נוסף על כך, הורשע בעבירות מין ב-8 נשים בגירות

זמן צפייה: 00:18

הפדופיל בנו ריינהורן, מאמן כדוריד מהרצליה בן 37, הורשע היום (שלישי) בשורה ארוכה של מעשי אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום ב-57 קטינות ושמונה נשים בגירות, במסגרת הסדר טיעון שאינו כולל הסכמה בין הצדדים לעניין העונש.

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע, כאמור, את המאמן בריבוי עבירות. בהן, גרימת מעשה אונס בנערה מתחת לגיל 16 בהסכמה שהושגה במרמה, מעשה סדום בהסכמה שהושגה במרמה וכך גם מעשה מגונה. כמו כן, הורשע בעבירות של הטרדה מינית, שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, מידע כוזב במחשב, איומים, התחזות כאחר ועבירות נוספות.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

3 חודשי עבודות שירות לאביו של אייל גולן – שהטריד מינית צעירה

"ניצל מעמדו לקשירת יחסים מיניים": עשרה חודשי מאסר לניסו שחם

דוח: שליש מהפגיעות ברשת – על רקע מיני; 70% מהנפגעים – ילדות

גבר אזוק
גבר אזוק | צילום: Shutterstock

מהפרקליטות נמסר כי "השיקולים להגעה להסדר טיעון הינם הרצון לחסוך מעשרות קטינות את מעמד העדות בבית המשפט, שהינו מעמד לא קל פעמים רבות. הודאת הנאשם במרבית האישומים שיוחסו לו בכתב האישום המקורי וחיסכון בזמן שיפוטי, לאור העובדה שכתב האישום כולל כ- 160 עדי תביעה".

על פי כתב האישום, ריינהורן, מאמן קבוצת הבוגרות בהרצליה ולשעבר מאמן נבחרת הנערות בכדוריד, פעל תחת זהויות שונות, בעיקר כסוכן דוגמניות או כמעצבת בגדי ים, וכך פיתה את הילדות, חלקן בנות תשע בלבד, לשוחח עמו ברשת. לאחר שביסס את הקשר עם הקורבנות, תוך ניצול תמימותן, נהג לשדל אותן לשלוח לו תכנים בעלי אופי מיני, עד כדי ביצוע מעשים מגונים בעצמן. באחת השיחות שתועדו, הקורבן שאלה את ריינהורן "למה חייב לצלם לך? אני לא הולכת לדגמן בעירום", והוא ענה לה בתגובה: "אמרתי לך את כל הסיבות, וגם שלחתי לך את שלי, אבל אם את לא באמת מרגישה איתי בנוח אז לא משנה". עוד ציינה התובעת בתיק כי ריינהורן פעל בדרכים מתוחכמות ומסוכנות.

בהמשך כתב האישום נכתב כי על מנת לרכוש את אמונן של הקטינות הנפגעות, ולזכות בשיתוף פעולה מצידן, השתמש הנאשם בשפה התואמת את גילן, התעניין בהן, ושיתפן בפרטים שקריים אודות הדמות אותה גילם. הנאשם טען בהכתבויות כי הדמות אותה גילם נמצאת בחו"ל לצורך הפקת אופנה, ולכן אין באפשרותה לקיים את האודישן במפגש פנים מול פנים.

בנוסף פורט בכתב האישום כיצד שלח הנאשם למתלוננות תמונות וסרטונים של דוגמנית גרמניה בעירום, כשבחלקן היא מבצעת בעצמה מעשים מיניים מאותו סוג שהן התבקשו לבצע, וזאת כדי לשכנע אותן להיכנע לבקשתו. ריינהורן מואשם בנוסף בשליחת תמונות וסרטוני עירום של ב', אזרחית ישראלית, ללא ידיעתה והסכמתה. זאת, לאחר שהשיג ממנה במרמה את התוכן המיני.