אייל גולן לביהמ"ש: פרץ אחראי לניצול הנשים, והוא צריך להיתבע

השופטת קיבלה את טענת הזמר לפיה פרץ צריך להיות חלק מהתביעה, למרות ששמו הוסר ממנה ועל אף שכבר שילם למתלוננות כספים במסגרת הסכם סודי. ליאם הפקות: "אייל לא מפיל את האחריות על בני"

זמן צפייה: 01:24

פרסום ראשון: שופטת בית המשפט יעל אלוני החליטה היום (חמישי) לקבל את טענתו של אייל גולן לפיה אמרגנו לשעבר, בני פרץ, צריך לחזור להיות חלק מהתביעה של הנשים נגדו. לפני מספר שבועות פנה גולן לבית המשפט בטענה כי "אם אצא חייב באותה תביעה של הנשים נגדי, הרי שהיא צריכה להיות מגולגלת לאמרגן שלי לשעבר בני פרץ משום שהוא היה אחראי לכל מה שקרה שם".

בתגובה, האמרגן לשעבר של גולן טען לבית המשפט כי הגיע להסדר כספי סודי עם המתלוננות, ולכן אינו צריך להיות חלק מהתביעה. אלא שכאמור השופטת החליטה לאמץ את דבריו של גולן, ולמרות שפרץ כבר הוסר מהתביעה, ועל אף שכבר שילם כספים לנשים - הוא הוחזר לתביעה. כלומר, השופטת קיבלה את העמדה העקרונית לפיה הן גולן והן פרץ צריכים להיות חלק מהתביעה.

מ"ליאם הפקות" נמסר בתגובה: "אייל גולן לא מפיל את האחריות על בני פרץ בשום צורה. כמו כן, הוגשה בקשה לבית המשפט שכל הנתבעים יחזרו לתביעה וביניהם בני פרץ. בית המשפט אמר את דברו". עורכי דינם של השניים סירבו להתייחס להתפתחויות הדרמטיות.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

4 אנשי צוות מחוסנים נדבקו ממטופל בשיבא – ולא פיתחו תסמינים

נתניהו: "יישרנו את ההדורים עם ירדן, אבקר באמירויות בקרוב"

גמזו: "הקורונה כמגפה מאחורינו, שום דבר לא יחזיר אותנו לסגר"

העדה המרכזית נגד בני פרץ, מנהלו של אייל גולן
העדה המרכזית נגד בני פרץ, מנהלו של אייל גולן | צילום: חדשות 13

בנובמבר 2019, ט', העדה המרכזית נגד פרץ, שנחקר במסגרת פרשת המין "משחקי חברה" בחשד לעבירת מין חמורה, סיפרה בריאיון בלעדי לחדשות 13 על שהתרחש, לדבריה, בחדר המלון שאליו הגיעה במטרה לפגוש את הזמר הפופולרי. זאת, לאחר שהחשד למעורבותו בפרשה הותר לפרסום.

"קיבלתי טלפון מדני ביטון, אבא של אייל גולן, בסביבות עשר בבוקר", שחזרה ט'. "אמרו לי שנשלחת אלי מונית למלון קראון פלאזה, שאייל מחכה לי שם. הגעתי לשם, עליתי לחדר - ובני פתח את הדלת". בהמשך סיפרה: "ישבתי בסלון, הדלקתי סיגריה, הוא הלך, הביא לי כוס עם וודקה ואקסל, אחר כך הלך לחדר ואחרי כמה דקות קרא לי. הלכתי, וראיתי אותו בלי בגדים. הוא ניגש אלי ואמר לי: 'שמעתי שאת אלופה', והתחיל לבקש ממני כל דברים, שיקרה בינינו אקט".

דני ביטון
דני ביטון | צילום: חדשות עשר

פרץ נחקר כחשוד בביצוע עבירות המין בנובמבר 2013, כשפרשת אייל גולן נחקרה בימ"ר תל אביב. בשונה מיתר החשודים שנחקרו בפרשה והדבר פורסם בכלי התקשורת, שמו של פרץ ושל חשוד נוסף שהוא קרוב משפחה של פרץ נאסרו לפרסום. גם עצם היותו של פרץ חשוד הוסתר מהציבור. פרץ הרבה להתראיין על הפרשה, הדף את כל החשדות נגד הזמר וטען כי הקטינות שסיפרו על יחסי מין עם הזמר ומקורביו הן שקרניות שבדו עלילה נגד גולן. תיק החקירה נגד פרץ נסגר מחוסר ראיות ולא הוגש נגדו כתב אישום.