בנט מגיב להקלטת נתניהו: "השיקולים האישיים שלו פוגעים בכולנו"

יו"ר ימינה תקף לאחר חשיפת הקלטת "המקור", שבה נשמע נתניהו מכנה אותו "כלב קטן": "התקפות אישיות של נתניהו לא פוגעות בי; הגיע הזמן להנהגה חדשה לישראל"

זמן צפייה: 01:37

יו"ר ימינה נפתלי בנט הגיב אמש (ראשון) לחשיפת ההקלטה שבה נשמע ראש הממשלה בנימין נתניהו מכנה אותו "כלב קטן", בשיחה עם ניר חפץ. ההקלטות המלאות ישודרו בתוכנית "המקור" ביום שני.

"התקפות אישיות של נתניהו לא פוגעות בי, אך השיקולים האישיים שלו פוגעים בכולנו", צייץ בנט. "כבר בחודש מרץ הגשתי לממשלה תוכנית פעולה מפורטת למלחמה בקורונה תוך צמצום הפגיעה בפרנסה. הסיבה שנתניהו בחר לא ליישם את התכנית שהגשתי היא אך ורק שיקולים אישיים פוליטיים לא ענייניים".

Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu Visits An Israeli Army Base In The Israeli Occupied Golan Heights
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון נפתלי בנט | צילום: רויטרס

"אילו האומץ לפעול למען אזרחי ישראל היה גובר על הפחד שלו מהצלחתי, כנראה שהיה נמנע סבל כלכלי, בריאותי ונפשי עצום ממיליוני אזרחי ישראל", סיכם יו"ר ימינה. "הגיע הזמן להנהגה חדשה לישראל".

כאמור, כשהפך לעד מדינה במסגרת תיקי נתניהו, חפץ מסר לחוקרי המשטרה הקלטות שבהן הוא נשמע משוחח על עסקת נוני מוזס-נתניהו, עם ארנון מילצ'ן, שרה נתניהו ואחרים. בפברואר 2018, אחרי שבנט מתח על נתניהו ביקורת על היקף המתנות הרחב שקיבל, שלאחר מכן הואשם בגינו במרמה והפרת אמונים בתיק 1000, שוחחו על כך ראש הממשלה ויועצו ניר חפץ.

ניר חפץ
ניר חפץ | צילום: חדשות 13

נתניהו וחפץ מדברים על בנט: "הוא כלב קטן"

חפץ: אגב, בנט יצא ממש אפס.

נתניהו: כן טוב, הוא כלב קטן.

חפץ: כן.

נתניהו: יש תגובות עליו?

חפץ: לא, לא, זה סתם... הוא (בנט) העביר מסר חזרה אחרי, לא התקשרתי בשביל לא לעצבן אותך, אמר לי "תשמע, עשינו לכם הנחה גדולה, אל תתחילו איתנו, גם אנחנו יודעים להילחם".

נתניהו: נו אז?

חפץ: (צוחק). בסדר. טיפש. אתה יודע מה, טיפש.

נתניהו: כן

חפץ: השיקול הפוליטי הנכון שלו זה לשתוק, לעשות מה שכחלון עשה.

נפתלי בנט מותח ביקורת על נתניהו בפברואר 2018 | צילום: חדשות 13
ראש הממשלה בנימין נתניהו
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: ערוץ הכנסת