בעקבות שליפת האקדח: ח"כ בן גביר זומן לחקירה על האירוע בחניון

יו"ר עוצמה יהודית צפוי להגיע לחקירה במחוז תל אביב בעקבות התיעוד שבו הוא נראה שולף אקדח על מאבטחים ערבים בטענה שאיימו עליו. בן גביר טוען כי מדובר בנקמה של השר בר לב בתגובה לאירועי שייח ג'ראח בשבוע האחרון

זמן צפייה: 01:07

פרסום ראשון: חבר הכנסת איתמר בן גביר זומן הערב (רביעי) לחקירה במשטרה במחוז תל אביב, אליה הוא צפוי להתייצב מחר, בנוגע לאירוע שהתרחש לפני כחודשיים שבו הוא תועד שולף נשק על מאבטחים ערבים.

ח"כ בן גביר טוען שמדובר בנקמה של השר לביטחון הפנים עמר בר לב נגדו בעקבות פתיחת הלשכה בשכונת שייח ג'ראח והעימותים. בן גביר מסר כי "למרות שאחד המאבטחים הוא תומך חמאס והשני אסיר ביטחוני משוחרר, לא מסתפקים בלחקור אותם ומזמנים גם אותי".

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-2212212033' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד האירוע בחניון' poster='' kid='1_0s9pki02' duration='148']

כזכור, בסוף חודש דצמבר הופץ התיעוד של בן גביר כאשר הוא שולף את אקדחו בתגובה לצעיר ערבי שמצלם אותו. לפי יו"ר עוצמה יהודית, הצעיר איים עליו תחילה והוא נאלץ להגיב וכן הגיש תלונה במשטרה.

האירוע קרה בחניון באזור גני התערוכה בתל אביב. בן גביר נראה בתיעוד צועק "אתה לא תאיים עליי, אני מתקשר למשטרה", ושולף את אקדחו. "רצית להרביץ לי? אם תאיים עליי אני אטפל בך. באת להרביץ לי". המאבטח בתגובה אומר שביקש מחבר הכנסת לא לחנות באותו מקום. בתיעוד נוסף, שצולם על ידי אנשיו של בן גביר, נראה הצעיר כשהוא אומר לחבר הכנסת "אם אתם גברים תבואו כולכם בלי נשק, אני מזיין אתכם, עזוב את הנשק ותבוא".