בן גביר תובע את בוגי יעלון: "הפיץ נגדי שקרים"

השר לביטחון לאומי הגיש תביעת לשון הרע נגד שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, לאחר שאמר כי "אני רואה את המוות לערבים של איתמר בן גביר". בחשבון הטוויטר שלו כתב בן גביר: "נגמרו הימים בהם השמאל הקיצוני מעליל שקרים על נבחרי הימין ואנחנו שותקים"

איתמר בן גביר, בוגי יעלון
איתמר בן גביר, בוגי יעלון | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיע היום (ראשון) כי הגיש תביעה נגד שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון. "הגשתי תביעה כנגד הח"כ הכושל לשעבר יעלון על שהפיץ נגדי שקרים", כתב בן גביר בחשבון הטוויטר שלו, "אם הוא חושב שהחסינות שהוענקה לו מטעם הכנסת היא נצחית - הוא טועה טעות מרה".

לאוסף השקרים וההכפשות של יעלון יהיה מחיר", הוסיף בן גביר, "נגמרו הימים בהם השמאל הקיצוני מעליל שקרים על נבחרי הימין ואנחנו שותקים. ניפגש בבית המשפט".

בתביעתו מתייחס בן גביר לדברים שאמר יעלון בפודקאסט של "הארץ", בהם התייחס אליו ואמר: "אני רואה את המוות לערבים של איתמר בן גביר, עם חבורה שהולכת מאחוריו". בכתב התביעה נכתב: "המדובר בהוצאת לשון הרע בכוונה לפגוע בתובע".

עוד נכתב בכתב התביעה: "אמרות אלו מייחסות לתובע הן תמיכה ברעיון של "מוות לערבים" והן הבעתו בפועל באמצעות קריאות "מוות לערבים" או תמיכה בהן, כאשר לפי הטענה השקרית, הולכת אחרי התובע "חבורה" כזאת, כאשר טענה זו בשקר יסודה. הבעת ביקורת ודעה כלפי התובע הינה דבר מקובל וראוי, אך הפער בין חופש הביטוי לבין הוצאת שקרים שכאלו על התובע באופן שפוגע בו ובתובעת באופן ממשי, לא מתקבל על הדעת. בעניין זה יודגש ויובהר כי התובע שב ומדגיש בכל הזדמנות שהוא לא מכליל את כל הערבים, וכי הוא דוגל בעונש מוות למחבלים!!! להבדיל מהכללת הערבים כולם".