בגלל שריפת צעיף: אוהד בית"ר בן 17 נדקר ע"י אוהדי מכבי ת"א

לאחר המשחק בין שתי הקבוצות חיכתה קבוצת נערים שאוהדת את הקבוצה מהבירה להסעה לירושלים במחלף קיבוץ גלויות. הם שרפו צעיף של מכבי ת"א כשלפתע הגיח רכב ואחד הנערים, בן 17, הותקף בחפץ חד ע"י אחד היושבים ברכב. "ראיתי חושך בעיניים", סיפר חברו לאתר חדשות 13. הנער נפצע קל

זמן צפייה: 01:28

תקרית אלימה חמורה בסיום המשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים: נער בן 17 נפצע קל אמש (שני) לאחר שנדקר לפי החשד על ידי אוהד של מכבי תל אביב. הנער היה חלק מקבוצת נערים, אוהדי בית"ר, שהמתינו להסעה לירושלים לאחר המשחק במחלף קיבוץ גלויות.

הנערים שאוהדים את בית"ר החליטו לשרוף צעיף של הקבוצה מתל אביב. "עמדנו ליד בתחנת אוטובוס", סיפר עד ראייה לאירוע לאתר חדשות 13. "פתאום נעצר במקום אוטו שחור שנהגה בו אישה וירדו ממנו 3 אוהדי מכבי תל אביב שאחרי כמה שניות התנפלו על אחד האוהדים ונתן לו שתי דקירות בראש - וברחו מהמקום".

"ראיתי שחור בעיניים כשזה קרה", שחזר חבר שעמד בסמוך לאירוע. חלק רשמו את מספר הרישוי של האוטו והעבירו למשטרה". בתיעוד שהגיע לידי אתר חדשות 13 רואים כיצד שורפים את הצעיף של מכבי תל אביב כשברגע אחד נשמעת צפירת מכונית ואדם שיושב בתוך הרכב צועק: "אם אתה גבר...".

הנער טופל במקום על ידי צוות מד"א ופונה במצב קל לקבלת טיפול ולאחר מכן שוחרר לביתו. מהמשטרה לא נמסרה תגובה.