"אמא לא קנתה לי סיגריות": החשוד ברצח אמו בבית שמש הודה

בית המשפט האריך את מעצרו של שמעון שטרן בן ה-27 לאחר שהודה בחקירה כי דקר את אימו למוות וטען כי התעללה בו. שכניו מספרים כי יצא מאשפוז פסיכיאטרי והיה "במצוקה נפשית קשה"

זמן צפייה: 01:32

בית המשפט האריך היום (שישי) את מעצרו של שמעון שטרן, בן 27 בעל עבר נפשי, לאחר שהודה בחקירתו כי רצח את אימו תמר. בזמן האירוע נכחו בבית חלק מאחיו של החשוד, ושכנו, אבי פרוינד, הזעיק את המשטרה למקום וסיפר: "הוא היה אצלי אתמול בערב וביקש חפיסת סיגריות. הוא אמר לי 'אמא לא קנתה לי' ומכרתי לו סיגריות". לפני הדיון בעניינו טען החשוד כי אימו התעללה בו במשך שנים.

"שמעתי צעקות מהבית", תיאר השכן. "שמעתי 'הוא דוקר אותה' והאחות התקשרה אליי. הזעקתי את המשטרה שהגיעה תוך חמש דקות". צוות מד"א שהגיע קבע את מותה של הנרצחת במקום, ופרמדיקית מד"א ליטב אש סיפרה כי "היו בני משפחה בבית. היו עוד סימני אלימות, סימנים שנראים כאילו היה מאבק בין השניים. היו ילדים בתוך הבית והם היו בתוך חדר סגור והיו צעקות".

שטרן היה באשפוז פסיכיאטרי, ובתקופה האחרונה שהה בביתו והיה מוכר גם לרשויות הרווחה. שכן נוסף של המשפחה סיפר: "מדובר בבחור שאנחנו נותנים לו יד, הרגשנו שמדובר בבחור שמתמודד עם מחלה. היה אפשר לראות את זה הרבה זמן, הוא היה במצוקה. אתמול התחיל להסתובב ואפשר היה לראות שהוא לא היה בטוב, שהוא במצב נפשי קשה. הוא ביקש סיגריות בצורה אובססיבית".

"הרגשנו שיש פה משהו שעלול להיגמר רע, אבל ידענו שהוא מטופל. הבחור היה בבית חולים פסיכיאטרי. זה כאב גדול. ראינו שמשהו הולך לקרות אבל לא יכולנו לעשות משהו כי אמרו לנו שהבחור מטופל. הכתובת היתה על הקיר.
ניאזוב הובא היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום בשעה שמשפחתו אבלה וכואבת על המעשה הנורא שביצע".