חרף החשד להטרדה: "בכיר במועצת באר טוביה קיבל סמכויות נוספות"

לפי טענות מקורבים, סגן ראש המועצה הופקד על אזורי התעשייה בזמן שמתנהלת בעניינו חקירה בגין חשד לביצוע מעשה מגונה. בתגובה, הצהיר מנהלו כי "לא חלות עליו מגבלות". סנגורו: "אירוע מינורי"

סגן ראש מועצת באר טוביה, מנחם מעודי
סגן ראש מועצת באר טוביה, מנחם מעודי | צילום: ashdod4u

גורמים במועצה האזורית באר טוביה טוענים כי סגן ראש המועצה, מנחם מעודי, קיבל סמכויות על אזורי התעשייה, בזמן שבעניינו מתנהלת חקירה בגין חשד לביצוע מעשה מגונה בעובדת. כך נודע היום (רביעי) לחדשות 13. לפני כשבועיים העבירה יחידת להב 433 את תיק החקירה לפרקליטות. החשדות נגד מעודי פורסמו לראשונה בחדשות 13.

בחודש פברואר הגישה עובדת המועצה תלונה במשטרה, לפיה סגן ראש המועצה הטריד אותה במשך כחודשיים ולא הפסיק גם כשביקשה ממנו. לפני כשבועיים, בתום חקירתו בלהב 433, שוחרר מעודי בתנאים מגבילים הכוללים בין היתר הרחקה מהמועצה לשלושים יום.

לכתבות נוספות בנושא:

סגן ראש מועצת באר טוביה - הוא החשוד בהטרדה מינית

סגן ראש מועצה בדרום נחקר באזהרה בחשד שהטריד מינית עובדת

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

עם חזרתו לעבודה, הופקד מעודי על אזורי התעשייה שבשטח המועצה ועורר בכך כעס רב בקרב העובדים - כך, כאמור, לטענת גורמים במועצה. מנגד, טען ראש המועצה קובי אביבי כי מדובר במשימה שעניינה בדיקת נראות אזורי התעשייה וגיבוש חוות דעת, והדגיש כי המשימה ניתנה למעודי טרם עלו החשדות נגדו. עוד הצהיר אביבי כי סגנו לא ביצע את המטלה בזמן ההרחקה, אלא רק לאחר חזרתו לעבודה. "היום אין לו שום מגבלות", אמר. "אנחנו לא מעל החוק. יש משטרה ואני לא יכול להחליף אותה".

סנגורו של מעודי, עו"ד אבי חימי, מסר בתגובה כי "מדובר באירוע מינורי אשר נופח מעבר לכל פרופורציה. מרשי סומך את ידיו ובטוח שהתיק ייסגר ללא אשמה".

לפני כחודשיים וחצי הותר לפרסום כי סגן ראש המועצה שנחקר בחשד למעשים מגונים והטרדה מינית של עובדת המועצה הוא מנחם מעודי. מעודי חשוד בביצוע מעשה מגונה, הטרדה מינית, והפרת אמונים של עובדת שעבדה תחתיו במועצה. הוא שוחרר בתנאים מגבילים, ובין היתר הורחק כאמור מבניין המועצה ומהמתלוננת למשך תקופה של 30 ימים.

מחקירתו עלה כי ההטרדות נמשכו כחודשיים, למרות שהעובדת ביקשה ממנו מספר פעמים להפסיק. סנגורו, עו"ד אבי חימי, מסר בתגובה לאחר פרסום הפרשה: ״מדובר באירוע מינורי אשר נופח מעבר לכל פרופורציה. מרשי סומך את ידיו ובטוח שמשטרת ישראל תגיע לחקר האמת ותסגור את התיק ללא אשמה״.