"דקר אותה בצווארה": ברק בן עמי מואשם ברצח בתו התינוקת

מכתב האישום עולה כי בן ה-37 מהוד השרון דקר למוות באמצעות סכין את בתו, ופצע את אשתו ובתו הנוספת. "התנפל על אשתו ובתו ודקר אותן פעמים רבות על רקע ויכוח סתמי"

זמן צפייה: 00:46

כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשו היום (רביעי) נגד ברק בן עמי, בגין רצח בתו התינוקת ובגין פציעת אשתו ובתו הנוספת. על פי כתב האישום, בשל ויכוח שפרץ בין בן עמי, בן 34 מהוד השרון, לבין אשתו בחודש שעבר בשעות הבוקר המוקדמות, "גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להמית את אשתו, את בתם הפעוטה ואת בתם התינוקת - וכן לשים קץ לחייו".

כתב האישום מתאר כיצד בן עמי התקרב לאשתו שישבה על הספה כשהתינוקת בזרועותיה, "והיכה אותה באגרוף בפניה, דחף וחנק אותה, בעוד היא מנסה להדוף אותו ממנה. מייד לאחר מכן ניגש הנאשם אל מטבח הבית, נטל סכין מטבח ודקר את אשתו מספר פעמים באמצעות הסכין בצווארה, במטרה להביא למותה".

לעוד כתבות בנושא:

"את היום תמותי": הסתיימה חקירת האב החשוד ברצח בתו בהוד השרון

מעצר האב החשוד ברצח בתו הוארך ב-10 ימים; שמו הותר לפרסום

החשוד ברצח בתו בהוד השרון נחקר לראשונה: "לא הפסיק לבכות"

ברק בן עמי החשוד ברצח ביתו בהוד השרון
ברק בן עמי החשוד ברצח ביתו בהוד השרון | צילום: אינסטגרם

"האישה נפלה מהספה אל רצפת הסלון, בעוד התינוקת נותרה שכובה על הספה", תואר בכתב האישום. "הנאשם חנק שוב את אשתו ודקר אותה בצווארה באמצעות הסכין. לאחר מכן ניגש אל התינוקת ודקר אותה באמצעות הסכין, על מנת לגרום למותה, בצווארה וכן בבית החזה שלה". בהמשך הוא דקר גם את הפעוטה באמצעות הסכין מספר פעמים בצווארה ובפלג גופה העליון "על מנת לגרום למותה", נוסח ההודעה.

לבסוף, כזכור, הצליחה האישה לצאת מהבית ולהזעיק עזרה, אולם בן עמי "יצא בעקבותיה, תפס בשערה ודקר אותה שוב בבטנה". כשהיא נפלה, הנאשם ניסה לגרור אותה, אך "עזב אותה משהגיעו למקום אנשים נוספים וחזר לדירה - שם חנק את הפעוטה בצווארה בידיו". בהמשך הוא פצע עצמו בצווארו וחדל ממעשיו רק כאשר הגיעו אנשים לדירה.

ברק בן עמי בהארכת המעצר בבית המשפט
ברק בן עמי בהארכת המעצר בבית המשפט | צילום: חדשות 13

לאחר האירוע האם פונתה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהיא במצב קשה ואילו בנותיה פונו לבית החולים מאיר שבכפר סבא כשמצבן קשה ואנוש. לאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע מותה של התינוקת בת ה-10 חודשים. השוטרים איתרו במקום האירוע את האב לאחר שפצע את עצמו, כשהוא מודה בפניהם "אני עשיתי את זה".