חשד לרצח בבאקה אל-גרבייה: צעיר בן 25 נורה למוות

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לקורבן שנורה בראשו טיפול רפואי, והחלו בפינויו לבית החולים הלל יפה בחדרה, אך בדרך נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

זמן צפייה: 00:18

חשד לרצח: ג'מיל אבו-חוסיין, צעיר בן 25, נורה למוות הלילה (שישי) בבאקה אל-גרבייה בעת שישב בבית עסק בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו אותו עם פציעה חודרת בראשו, העניקו לו טיפול רפואי, והחלו בפינויו לבית החולים הלל יפה בחדרה, אך בדרך נקבע מותו.

אחיו של הקורבן, אמיר אבו חוסיין, נרצח גם הוא בשנת 2020, באותו מקום שבו נורה ג'מיל למוות הלילה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

ג'מיל אבו חוסיין
ג'מיל אבו חוסיין, נרצח הלילה בבאקה אל-גרבייה

רק בשבוע שעבר, נרצחו שניים מבני החברה הערבית: מהראן אבו חייט, תושב נצרת בן 23 וסאמר אשקר אגבאריה, תושב אום אל-פחם בן 20. זאת, בהפרש של שעות בודדות. בשלושת הימים שקדמו לרציחות של השניים, נהרגו ארבעה נוספים מבני החברה הערבית בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה.

לפי עמותת "יוזמות אברהם", אבו חוסיין בן ה-25 הוא קורבן הרצח ה-115 שקיפח את חייו בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה בחברה הערבית בשנת 2022. 98 מכלל הנרצחים נורו למוות, 67% מתוכם מתחת נהרגו כשהם מתחת לגיל 30 ורק 21% מהמקרים פוענחו עד כה.