העבריין אבנר הררי הורשע בניסיון רצח הכדורגלן קובי מוסא

לאחר ניסיון ההתנקשות בחייו של הכדורגלן קובי מוסא, העבריין שהיה אחראי למעשה הורשע בבית המשפט המחוזי בתל אביב. במקביל, הוא זוכה מניסיון פיצוץ רכבה של מרגלית צנעני לפני כארבע שנים

זמן צפייה: 00:22

העבריין אבנר הררי הורשע היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בניסיון רצח כדורגלן העבר קובי מוסא וזוכה מחמת הספק מקשירת קשר לביצוע פשע ומניסיון פיצוץ רכבה של הזמרת מרגלית (מרגול) צנעני לפני כארבע שנים. לצידו הורשע בניסיון רצח העבריין אבישי בן דוד, בעקבות הנחת המטען ברכבה של הזמרת.

עו"ד חגי בנימין ומיכאל כהן מפרקליטות מחוז ת"א מסרו: "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות והרשיע את הנאשמים בניסיון רצח, הטמנת מטעני חבלה, עבירות נשק ועוד. בימים בהם האלימות גואה ברחובות ופוגעת לעיתים גם בחפים מפשע, בית המשפט הוציא היום מסר חד וברור למעשים אשר מטרתם לא אחת הטלת אימה ואשר עלולה להוביל לתוצאות הרות אסון. הכרעת הדין הינה עוד שלב משמעותי במאבק באלימות ובפשיעה החמורה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לפיד למקבילו הרוסי: "התקדמות הגרעין של איראן – בעיה עולמית"

"העיר הכי כיפית בעולם": ת"א ברשימת הערים הטובות של טיים אאוט

פרשת אונס בת 14 באשדוד: כתבי אישום נגד שלושת המעורבים

עוד הוסיפו מהפרקליטות: "חשוב להדגיש כי הכרעת הדין ניתנה היום בסיומו של משפט מורכב וממושך מאוד, אשר נוהל לאורך למעלה בארבע וחצי שנים, במהלכן נשמעו מעל 150 עדים והוגשו מאות ראיות שונות. הכרעת הדין קובעת כי לא רק מי שנתפס במישרין בזירת העבירה צריך לתת את הדין על מעשיו, אלא גם עבריינים אשר מנסים להסוות את מעשיהם ומעורבותם בעבירות על ידי הפעלת אחרים באמצעות "שלט רחוק" – ובכך ידעו כולם כי אף אחד איננו חסין מפני הדין".