החשד לניסיון רצח האישה במצפה רמון: חקירת המשטרה הסתיימה

צוות החקירה סיים את בחינת נסיבות האירוע שבו תקף אביעד משה את אשתו, והוגשה הצהרת תובע בעניינו. מעצרו הוארך בחמישה ימים, וביום שני יוגש נגדו כתב אישום

זמן צפייה: 00:47

צוות המשטרה המיוחד סיים היום (חמישי) את חקירת התקיפה של שירה איסקוב על ידי בעלה אביעד משה במצפה רמון, בערב ראש השנה. בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד משה, החשוד בניסיון רצח.

בעקבות הסערה הציבורית, נשיא בית המשפט השלום בבאר שבע הוא זה שיידון בבבקשת המעצר של אביעד משה. כזכור, הסערה החלה לאחר שהשופט ג'ורג אמוראי קיבל את בקשתו של החשוד לאיסור פרסום שמו.

לאחר שהוגשה הצהרת תובע בעניינו, מעצרו של משה הוארך עד ליום שני, 5 באוקטובר - אז יוגש כתב אישום באמצעות פרקליטות מחוז דרום. השופט הצהיר: "לאחר שעיינתי בתיק החקירה דומני כי בתיק יש חשד סביר לחשדות המיוחסים לו".

עוד בחדשות 13:

תמונת החשוד בניסיון רצח אשתו נתלתה באיילון: "פניו לא יישכחו"

לאחר הסערה: הותר לפרסום שם החשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון

אמה של האישה שניצלה מניסיון רצח ע"י בעלה במצפה רמון משחזרת

שירה משה מאושפזת בבית החולים לאחר שבעלה ניסה לרצוח אותה
שירה משה מאושפזת בבית החולים לאחר שבעלה ניסה לרצוח אותה | צילום: באדיבות המשפחה

כזכור, לפני כשבועיים פונתה שירה בת ה-31 לאחר שנדקרה והוכתה על ידי בעלה, שנעצר לאחר המעשה. המשטרה שהגיעה לבית הזוג איתרה את האישה מתבוססת בדמה, אחרי שככל הנראה נדקרה באמצעות סכין והוכתה באמצעות מערוך. לזוג פעוט כבן שנה וחצי שהועבר אל השכנים בליווי גורמי הרווחה. לפני כשנה המשטרה טיפלה באירוע אלימות במשפחה בין בני הזוג בתל אביב.

רק שלשום, לאחר הסערה הציבורית, בית המשפט המחוזי בבאר שבע התיר לפרסום את שמו של אביעד - שתחילה ביקש שלא לעשות זאת, בטענה כי "האירוע צריך להיבדק לעומק, והדבר עלול לפגוע במוניטין וקריירה שבנה במשך עשרות שנים". כמה שעות לאחר מכן פרסמה משפחתה של שירה את תמונתה עם אשפוזה בבית החולים לאחר ניסיון הרצח.

אביעד משה, חשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון
אביעד משה, חשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון

אתמול פורסמה תמונתו של משה על שלט חוצות בנתיבי איילון. פרסום התמונה היא חלק מקמפיין faceit#, שהציב לעצמו למטרה לפרסם תמונות ושמות של חשודים בתקיפת נשים ובאונס.