ההודעות של המתלוננת נגד אבי חימי נחשפות: "הוא כמו אבא שלי"

בלעדי: אחרי הטענות של עו"ד הילה יחזקאל לפיהן יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר תקף אותה מינית, במהדורה המרכזית נחשפו הודעות רבות שהיא כתבה עליו, רובן אחרי אותה תקיפה לכאורה. "מספר אחד, שחקן נשמה ומקצוען"

זמן צפייה: 04:18

בלעדי: אחרי הטענות של עו"ד הילה יחזקאל לפיהן יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אבי חימי תקף אותה מינית, הערב (ראשון) נחשפו במהדורה המרכזית הודעות רבות שהיא כתבה עליו, רובן אחרי אותה תקיפה לכאורה וחלקן אחרי שלכאורה חשף עצמו בפניה במהלך שיחת וידאו.

בהודעת וואטסאפ שנשלחה ב-28 בינואר 2021 היא כתבה: "אתה יודע שאבי חימי הוא כמו אבא בשבילי, נכון?". בתגובה לפוסט בפייסבוק מסוף שנת 2021 היא כתבה על חימי: "הכבוד הוא לנו שאתה בראשנו ונותן רוח גבית לעשייה ציבורית כה חשובה, תודה רבה". בתגובה נוספת מסוף 2021 היא כותבת על חימי: "מספר אחד, שחקן נשמה ומקצוען".

בתגובה לפוסט נוסף בפייסבוק בתחילת שנת 2022 היא כותבת: "יישר כוח אבי, זכינו בלשכה שמכילה, מכבדת ומחבקת את כולם". יש לציין כי יכולה קורבן של עבירת מין לעבור תקיפה מינית ולכתוב לאחר מכן הודעות כאלה, ואין זה כמובן אומר שהעבירות לא בוצעו, אך את הפרשנות להודעות האלה תצטרך לתת המשטרה.

יו''ר לשכת עורכי הדין, עו''ד אבי חימי
יו''ר לשכת ערכי הדין לשעבר, אבי חימי | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כזכור, אמש התראיין חימי במהדורת השבת, ואמר כי בינו לבין עו"ד יחזקאל היה קשר אינטימי בהסכמה. הוא הוסיף כי גורמים פוליטיים מעורבים בחשיפת הפרשה, לטענתו בגלל התנגדותו למהפכה המשפטית, וואמר כי "שולחיה ידועים לי".

אפי נוה
אפי נוה | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בתוך כך, הערב התארח בתוכנית "אזור בחירה" עו"ד יולי רוזנברג, החוקר הפרטי שפרץ את הטלפון של אפי נוה, וסיפר: "היו שישה מכשירים, במשרד נתפסו עוד כמה, סוג של ארגון פשיעה קטן. פתחתי שלושה בלבד, החומרים מזעזעים ויש עליהם צו איסור פרסום. אתי כרייף היא לא השופטת היחידה, יש שם שופטים שמונו בוואטסאפ, חבר מביא חבר".

"לבקשת אחד הבכירים בממשלה באותה תקופה", הוסיף עו"ד רוזנברג, "מבקשים שופט במחוז מסוים ומקבלים אותו אחרי חודשיים, ומי שביקש את אותו שופט מופיע מולו. מה שהיה בתקופה ההיא זה חגיגות, עורכות דין שטסות על חשבון הלשכה, מופיעות רבע שעה בפאנל, מקבלות חדר ונותנות אתנן".