5 שעות חקירה באזהרה: אבי חימי הציג בדיקת פוליגרף לחוקרים

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר נחקר באזהרה במשך חמש וחצי שעות בעקבות התלונה שהגיש נגד עורכת דין שטענה כי ביצע מולה מעשים מגונים. חימי הציג לחוקרים בדיקת פוליגרף ואיכון של מכשיר הטלפון שלו בניסיון להוכיח שהיה בביתה ושהקשר היה בהסכמה

זמן צפייה: 00:20

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אבי חימי נחקר באזהרה היום (שלישי) במשך חמש וחצי שעות, בחשד לביצוע מעשה מגונה והפרת אמונים. חימי הציג לחוקרי המשטרה את גרסתו לאירועים וטען שהיה בינו לבין עורכת הדין רומן וכי הכול נעשה בהסכמה. חימי הוא זה שהגיש תלונה נגד עורכת הדין, לאחר שזו העלתה את הטיעונים נגדו.

חימי הראה לחוקרים בדיקת פוליגרף שבה יצא דובר אמת, נשאל אם היה ביניהם רומן והשיב בחיוב ואם עשה משהו בניגוד לרצונה ענה שלא ויצא דובר אמת. בנוסף, הביא לחוקרי המשטרה איכונים של הנייד שלו מתוך ביתה של אותה עורכת דין וזאת בניגוד לטענתה לפיה נפגשו רק במקומות פומביים. בתוך כך, יש לציין כי בדיקת פוליגרף אינה מהווה הוכחה במשפט פלילי ואף לא נחשבת אמינה במקרים רבים. בנוסף, חימי השאיר במשטרה את הנייד שלו כדי שיוכלו לנסות לשחזר הודעות שמחק בינו לבין עורכת הדין.

יו''ר לשכת עורכי הדין, עו''ד אבי חימי
יו''ר לשכת ערכי הדין לשעבר, אבי חימי | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

חוקרי להב 433 אמרו לו כי הם רוצים לגבות את גרסתו, וכרגע אין תלונה נגדו, אך ייתכן שהוא גם ייחקר באזהרה. עו"ד חימי מסר בתגובה: "סוף כל סוף נחקרה התלונה שהגשתי כבר לפני ארבעה חודשים, על עלילת הדם המרושעת והנבזית, שפורסמה כנגדי ואני סמוך ובטוח שהאמת תצא לאור. לא אשלים עם תרבות השקר, תרבות בה כל האמצעים כשרים, כולל להעליל, למחוק ולהרוס חיים של אדם, רק כי דעתו שונה".

"לא אשקוט עד שעורכת הדין וגם שולחיה - שעשו לי חיסול ממוקד באופן המכוער והבזוי ביותר - יבואו על עונשם", הוסיף חימי, "ולהם אני אומר - לא הצלחתם ולא תצליחו להרוס אותי. מתוך הכאב העצום שגרמתם לי, לאשתי ולבנותיי, יצאנו חזקים יותר, מלוכדים יותר ונחושים יותר להילחם על האמת".

עו''ד אבי חימי
עו''ד אבי חימי | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

כזכור, בחדשות 13 נחשף כי חימי ביצע לכאורה מעשה מגונה בפני עורכת דין במהלך שיחת וידאו. לפני המעשים, עורכת דין ביקשה ממנו המלצה להיות שופטת והייתה תלויה בו להמשך הקריירה שלה, ואילו חימי מצידו טען כי המעשים היו בהסכמה שכן היה ביניהם רומן. לאחר שהפרשה נחשפה הודיע חימי על התפטרותו מתפקיד יו"ר לשכת עורכי הדין.