פרשת עורכת הדין והמעשים המגונים: אבי חימי נחקר במשטרה

לאחר שהגיש תלונה נגד עורכת הדין שטענה כי חשף עצמו מולה בשיחת וידאו, יו"ר לשכת עורכי הדין נחקר במשטרה, וחוקרי להב 433 אמרו לו כי הם רוצים לגבות את גרסתו. כרגע אין תלונה נגדו, אך ייתכן שהוא גם ייחקר באזהרה

יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי
יו"ר לשכת ערכי הדין לשעבר, אבי חימי | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אבי חימי נחקר הבוקר (שלישי) במשטרה, לאחר שהגיש תלונה נגד עורכת הדין שטענה כי ביצע מולה מעשה מגונה. חוקרי להב 433 אמרו לו כי הם רוצים לגבות את גרסתו, וכרגע אין תלונה נגדו, אך ייתכן שהוא גם ייחקר באזהרה.

עו"ד חימי מסר בתגובה: "סוף כל סוף נחקרה התלונה שהגשתי כבר לפני ארבעה חודשים, על עלילת הדם המרושעת והנבזית, שפורסמה כנגדי ואני סמוך ובטוח שהאמת תצא לאור. לא אשלים עם תרבות השקר, תרבות בה כל האמצעים כשרים, כולל להעליל, למחוק ולהרוס חיים של אדם, רק כי דעתו שונה".

"לא אשקוט עד שעורכת הדין וגם שולחיה - שעשו לי חיסול ממוקד באופן המכוער והבזוי ביותר - יבואו על עונשם", הוסיף חימי, "ולהם אני אומר - לא הצלחתם ולא תצליחו להרוס אותי. מתוך הכאב העצום שגרמתם לי, לאשתי ולבנותיי, יצאנו חזקים יותר, מלוכדים יותר ונחושים יותר להילחם על האמת".

עו''ד אבי חימי
עו''ד אבי חימי | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

כזכור, בחדשות 13 נחשף כי חימי ביצע לכאורה מעשה מגונה בפני עורכת דין במהלך שיחת וידאו. לפני המעשים, עורכת דין ביקשה ממנו המלצה להיות שופטת והייתה תלויה בו להמשך הקריירה שלה, ואילו חימי מצידו טען כי המעשים היו בהסכמה שכן היה ביניהם רומן. לאחר שהפרשה נחשפה הודיע חימי על התפטרותו מתפקיד יו"ר לשכת עורכי הדין.