המחאה בי-ם: שניים נעצרו בגין תקיפת קצין משטרה וצוות חדשות 13

בן 29 ובן 19 נעצרו בחשד לתקיפת שוטר שהיה בלבוש אזרחי בזמן שביצע מעצר ופונה לקבלת טיפול רפואי בעקבות פציעה ברגלו. לפי החשד, הצעיר ביניהם מעורב גם בתקיפת צוות הערוץ שסיקר את האירועים

זמן צפייה: 00:43

גבר בן 29 וצעיר נוסף בן 19 נעצרו היום (שני) בחשד כי תקפו קצין משטרה במהלך ההפגנות בירושלים. כמו כן, בן ה-19 חשוד כי תקף גם צוות של חדשות 13 שסיקר את האירועים. כתוצאה מתקיפת השוטר שהיה בלבוש אזרחי וביצע מעצר, הוא נאלץ לקבל טיפול רפואי ברגלו. החשודים יובאו מחר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר.

מטעם המשטרה נמסר בתגובה כי "משטרת ישראל רואה בחומרה תקיפה של שוטרים ולובשי מדים בכלל, וכן תקיפתם של אנשי תקשורת הפועלים במוקדים השונים על מנת לסקר את האירועים, ונפעל בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו, כפי שעשינו במקרה זה, על מנת להגיע לזהות התוקפים ולהביאם לדין".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דובר צה"ל לאחר התקרית בגבול לבנון: "ימים מתוחים לפנינו"

טרגדיה בצפון: ילד בן 4 מת לאחר שנשכח ברכב בפוריידיס

"האדמה רועדת": ועדת הקורונה דנה בפתיחת ענף התרבות

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2020727618' autoplay='0' credit='' desc='תקיפת צוות חדשות 13' kid='1_c91utee5' duration='59'']

לפני כשבועיים הותף צוות חדשות 13 על ידי מפגינים בירושלים, כאשר הם העיפו לכתבים אבישי בן חיים ויוסי אלי את המיקרופון מהידיים ודחפו אותם באלימות תוך צעקות. מפגין אחר קרא לפרשן חדשות 13 "אפס מאופס. 40 שנה בשלטון - איך אתה מדבר?". בהמשך הערב המפגינים צעדו גם למרכז העיר, והמשטרה פיזרה את המפגינים עם זרנוקי מים ועיכבה 50 בני אדם בחשד להפרות סדר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להפגנה שהתקיימה אמש מחוץ לביתו בירושלים, וגינה את תקיפת אבישי בן חיים ויוסי אלי על ידי מפגינים. "ההתקפה המבישה אתמול בהפגנת השמאל על העיתונאי ד"ר אבישי בן חיים, יחד עם האלימות שהשתוללה שם נגד שוטרים, ראויה לכל גינוי", כתב נתניהו בחשבון הטוויטר שלו, "בושה וחרפה".